Hierbij mijn knaller van vanmorgen en vanavond, inclusief de bevestiging van de clearblue smiley van vanavond
Mijn positieve ovulatietest op 18 april (extra gevoelige 2besure) en ongeveer 2 weken daarna positieve zwangerschapstest
Dat is zeker een knaller en met de cb bevestiging TOP Ik baal wel dat ik geen Cb heb gedaan toen ik de zaterdag ochtend de knaller had. Had expres gekocht en niet gebruikt. Had de urine al weggedaan en dacht 3 uur later opnieuw te testen maar toen werd de dipstick alweer lichter 6 uur later en waarschijnlijk zou de cb geen smiley meer aangeven . Nu maar hopen over 13 dagen een positief ZW.
Jeetje, bij mij hebben ze dus nooit zo geknalt, hier bleef t streepje even donker als de controle streep, en dat was dan ook mn korte piek (vlak erna sprong.mn ei elke keer)
Wanneer ga je tellen Als zijnde dpo? Op de dag van je knaller of tel je er 2 dagen bij op en dan 1dpo?
Ik had vanochtend nog geen positieve maar vanavond omstreeks 19:45 uur bijgevoegde laatste test. Lijkt positief? Punt is wel dat ik van IUI afhankelijk ben en me eigenlijk voor 11:30 uur moet aanmelden. Ze geven ook aan dat ik alleen in de ochtend moet testen met de reden 'als je 's avonds positief test dan ben je dat de volgende ochtend ook'. Ik kan me dus in principe morgenochtend aanmelden en dan is de IUI dinsdag. Is dat nog op tijd?
@Flexi, hij knalt niet maar lijkt wel gelijk aan.. Ik ben alleen echt een 'schele' 's avonds dus kan het niet goed beoordelen. Misschien gaat hij morgenochtend nog wel donkerder worden. Anders morgen voordat je gaat bellen nog een keer testen?
De volgende ochtend (maandag) nog eens getest, toen nog steeds positief. Maandagavond (gisteren dus) werd het streepje al wel wat lichter. Vanochtend IUI gehad en vandaag nog eens getest en toen was er vrijwel geen streepje meer te zien. Zondagavond/maandagochtend waren dus kennelijk toch mijn knallers... Hopen dat de IUI dan precies tijdens de eisprong was.
Nou inderdaad, wel fijn eindelijk duidelijkheid. Ik vond het al vreemd dat FF ook al in verwarring was want de testen bleven steeds maar negatief en mijn temperatuur was ook alsof er misschien al een eisprong zou zijn geweest maar ik had jaren geleden altijd niet te missen pieken, dus gewoon blijven testen. En eindelijk de streepjes die ik graag wou zien.
Op 1 sept dacht een knaller ter hebben zie 1st foto. Echter gisteren en vandaag op cd37&38 weer een knaller en deze keer met digitale cb ook ter bevestiging Dacht dat de test kapot of niet klopt dus manlief heeft ook een uitgeprobeerd hahaha vandaar dat 2 test op de 1stfoto