@Weereennieuwemama mag je dez3 testen al zo vroeg op de dag doen? Mijne pas vanaf 10 uur vandaar mijn vraag Hij lijkt wel positief. Zou vanmiddag idd nog eens testen
Daar dacht ik net ook al aan wat Paula vraagt. Maar hij is wel mooi donker dus ik zou zeker vanmiddag nog eens testen. Hopelijk een dikke knaller!
Ik dacht ook vanaf 10 uur, maar zolang het maar geen ochtend urine is toch? Maar als ze vanmiddag en vanavond sowieso test is het vast goed en hopelijk een knaller!
Goedemorgen Dames, Ik heb aan het einde van de ochtend een ovulatietest gedaan en dit is het resultaat, ik ben nog niet echt bekend met de testen dus hoe nu verder? Is je eisprong nu of volgt deze nog zoja binnen hoeveel tijd en ben je nu vruchtbaar? Ik zou pas vanavond kunnen klussen omdat we beide aan het werk zijn ( door omstandigheden hebben we vrijdag avond voor het laatst geklust) Hopelijk kunnen jullie me een beetje op weg helpen
Ik zou er vanmiddag einde middag nog 1 doen maar deze is sowieso positief. Na 24 tot 48 na de positieve test springt je eitje. Als je vanavond en indien morgenavond als je wil kan vrijen is dat prima. Om de dag ook! ligt aan jullie natuurlijk.
Super bedankt voor je reactie, ik ben pas vanaf 18:00 weer thuis maar stel je voor dat ik er om 19:00 weer 1 doe en die is een stuk lichter wat betekent dat dan. We gaan het iig dan vanavond nog maar even gezellig maken
Dat betekent dat je piek is geweest en je eisprong komt. Let ook op je afscheiding. Als je er lange draden van kunt maken tussen je vingers en het is doorzichtig /waterig dan ben je op je vruchtbare moment. Als je alleen de kans op vrijen vanavond heb geeft dat op zich niets want zaadjes blijven wel zn 48 uur leven. Sucses!
Vanavond om 7 uur (minder lang niks gedronken en geplast vanavond) weer een knaller. Welke houd ik aan? 1e van vanmorgen 12 uur, daaronder van zojuist 19 uur.