Pretpark Walibi leuk voor 3-jarige?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Smirre, 15 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smirre

Smirre Lid

1 aug 2010
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    De titel zegt het al; is Walibi leuk voor een 3 jarige, of zijn er echt nog teveel attracties waar ze niet in kunnen?

We komen zelf nou niet echt uit de buurt (1,5 uur rijden) maar we kunnen er heen met een uitje van het werk. Ik vraag me dus af of de reistijd het wel waard is......;)

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nee.......;)

mijn toen 3,5 jarige vond er geen bal aan.... maar een paar attracties die ze leuk vond, de rest te eng...maar ja wij gaan ook niet voor onze lol naar de efteling...te duur....te ver weg (efteling dan niet)....en kind vermaakt zich niet, omdat ze alles te eng vind...te klein voor is....of gewoonweg niet in mag omdat ze te jong is!

Als je toch verder wilt rijden...ga naar kalkarr.... ;) kleinere attracties, kleiner park..goed te doen voor een hele dag...en niet zo duur!

oh zie nu dat het via je werk is...tsjah...als je er niets voor zou hoeven te betalen zou het nog wel een optie zijn :cool: (er zijn wel attracties waar ze in kan, niet zo enorm veel..maar er zijn er wel wat....)

3. Smirre

Smirre Lid

1 aug 2010
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie! Kalkar ziet er inderdaad erg leuk uit op de site (en voor ons ook nog veel dichterbij ;)). Leuke attracties voor de kleintjes, bedankt voor de tip!!

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha nee niks voor een 3jarige. handje vol attracties voor kleintjes maar gok dat hij/zij zelfs daar niet eens overal in mag kwa lengte.

Deel Deze Pagina