Voor onze slaapkamer zijn wij op zoek naar een 180x200/220 bed met achterlangs een kast ombouw. We zijn inmiddels al een tijdje op zoek, maar we zijn er achter gekomen dat deze bedden niet zo heel veel te koop zijn. Zijn er hier mensen die ook een bed met kast ombouw hebben, en zo ja, waar heb je die gekocht? Eventuele websites zijn ook altijd handig. Dank je wel alvast!
Ik weet niet waar je woont, maar zou in Duitsland proberen. Ik zie dat soort bedden met enige regelmaat in Duitse folders.
Vroeger hadden wij ook zo'n bed.Ideaal vond ik het maar je ziet ze nu erg weinig.Heel af en toe via Marktplaats. Heb ff voor je gekeken en er staat er wel 1 maar is dus niet nieuw.
zo'n bed hebben wij ook maar ik irriteer me er dood aan vooral die kasten boven mn hoofd ben zo bang dat er 1 naar beneden donderd in mn slaap wij hebben m van mijn ouders gekregen die hebben m laten maken bij n meubelmaker toevallig ook in duitsland
Piet Klerx heeft ze, heb er vorig jaar ook voor gekeken. Den Herder in Harderwijk ook, maar geen idee waar je woont. Je moet echt naar de meubelspeciaalzaak, dus geen ikea of beterbed ofzo, maar de duurdere zaken. Als ze ze niet hebben staan, kunnen ze ze wellicht wel bestellen.
Dank je, heb MP ook al uitgebreid afgestruint, het is wel ongeveer de enige plek waar je ze nog ziet. We zijn haast genoodzaakt zo'n bed aan te schaffen aangezien we een extra kamertje nodig hebben over een paar maanden waardoor onze eigen kamer een stuk kleiner word en we geen kast ruimte meer over hebben.
Inderdaad wat Wijffie75 zegt hebben ze ze ook bij Piet Klerkx: SLAAPKAMER WALDA - Ouderslaapkamer - Slaapkamermeubelen - Slapen