Dnisse, jou man is ook een lekkerding hoor! En wat een mooi meisje zeg. Ze is jarig zie ik? Gefeliciteerd!!!
Mn man heeft liever geen foto gepost...DUS ik denk ik ben hem te slim af en post er een van Jean Reno waar hij enorm op lijkt...mja...maar kan geen goeie vinden dus Denk maar aan Jean Reno omstreeks dat hij Leon speelde met een baard van een dag of wat (maar dan NOG niet zo grijs *grin*) en met brilletje!
Thanks! Ben nog steeds blij met hem hahaha . Sylvie is 23 september jarig geweest, denk dat mijn banner vernieuwd moet worden haahaha
Dank je Op het moment niet, valt hij alleen in als wie dan ook hem nodig heeft. Hij heeft wel jaren in een band gezeten
Thanks! Ik hoor inderdaad bijna dagelijks dat hij het evenbeeld van zijn vader is Hij lijkt helaas voor geen meter op mij...
haha herkenbare plek!, de geitjesboerderij in het Amsterdamse bos toevallig? deze foto is afgelopen weekend gemaakt, waren een paar dagen naar een Landal huisje
jaaaaaaaaaa Wol weet wie hij is!!! Hij heeft bij hem op school gezeten op de Blaloborg. (en idd van het feest van John )
Helemaal goed Was meteen de eerste en de laatste keer... wat een gekkenhuis, heel bakfietsend Amsterdam-Zuid liep daar rond die dag. Ik heb amper een glimp van een geit op kunnen vangen!