Ha! Zijn hier meiden die ervaring hebben met de wii fit plus? Ben je erdoor afgevallen? Kan je het volhouden, of is het nieuwe er snel af? Ben je gespierder geworden? Al met al ben benieuwd naar jullie ervaringen! Ik zit een beetje te twijfelen of ik er eentje zal kopen maar ben nog niet helemaal overtuigd, denk dat ik het snel zat zal zijn Maar ben wel erg benieuwd wat jullie ervan vinden. Groetjes
Als je de gewone Wii-fit al hebt, kost de Wii-fit plus maar 20 euro omdat je dan dat balance bord niet meer hoeft te kopen. Voor 20 euro vind ik het een heel leuk spel met genoeg nieuwe oefeningen en spelletjes. Maar als je de Wii-fit nog niet had, dan zou ik er geen 90 euro (geloof ik) aan uitgeven. Want zoveel vernieuwing zit er niet in. (Tenminste... Niet voor 90 euro ) Ik doe het spel trouwens vooral voor de fun, niet zozeer om af te vallen of om spieren te kweken
bol.com | Your Shape + 2D Camera, Ubisoft | Games Dit spel heb ik vanmiddag besteld omdat ik van verschillende mensen hoor dat het heel goed is voor af te vallen , er zit ook een trailer bij kun je precies zien hoe het in zn werk gaat ! Wii fit heb ik ook weleens bij iemand gezien maar vond het totaal niet motiverend en had ook niet echt het idee dat ik intensief in beweging was ... bij het your shape spel zou je in een half uur 350 kc verbranden .. succes met je keuze ..
Als je echt profeit wilt van de Wii balance board dan kan je beter bvb het "spel" new U fitness first nemen. Daar kan je veel meer mee en toegespitst op jou level van fitness en wat je wilt berijken (all over fitter of dunnere buik, boven benen, gespierder, slanker, etc) Echt n aanrader vind ik het. Ben ook begonnen met de Wii fit in eerste instantie maar daar hadden alleen de boks en steps programma's enige nut. Wel mn conditie al redelijk opgeveizelt met de steps trouwens. Maar verder kwam ik niet echt. Heb t wel over de wii fit maar als ik t goed begrepen heb is de wii fit plus niet zo heel veel anders als de eerste versie. En van new u fitness first heb ik geregeld spierpijn dus dat werkt zeker (overigens ben ik met op de wii sporten en met op mn voeding letten samen al n 10 kg kwijt!)
Ik ben wel positief over de wii fit. Voor mijn zwangerschap begonnen voor afvallen! Ging erg goed (was in 2 weken tijd bijna 3 kilo kwijt) Uiteraard ook op mijn eetpatroon gaan letten, maar in combi met de wii fit was dat echt super!
ik ben ook positief!! Heb eerst de wii en de wii fit van mijn tante te leen gehad om te kijken of ik hem echt zou gaan gebruiken. Nou ik heb er nu 1 zelf gekocht! Ik ben geen type die in een sportschool gaat staan zweten dus dit is voor mijn een perfecte oplossing! Trouwens het spel Ea sports Active schijnt ook erg goed te zijn. Ik heb hem besteld, krijg hem volgende week binnen als het goed is. Maar om terug te komen op de vraag: ik vind de wii fit een topper!!
Al aardig wat reacties, leuk! En de meeste ook wel positief... natuurlijk zijn er nog meer welkom. Het gaat er bij mij om dat ik in elk geval een beetje beweeg. Op m'n werk ben ik wel heel de dag aan het lopen, maar daar went je lichaam op een gegeven moment ook wel aan. Naar de sportschool dat trekt me niet zo dus ik dacht misschien dat dit wel een manier is om toch iedere dag (5 dagen in de week ofzo) in elk geval een half uurtje te bewegen... nu hoef ik op dit moment niet af te vallen, maar dat zou uiteindelijk ook wel fijn zijn (paar kilootjes). Het gaat me er nu meer om om in beweging te zijn
Ik heb het ook maar het ding staat/ligt bijna ongebruikt ergens. in het begin was het leuk maar echt afvallen of wat dan ook deed ik dr niet van en op die spelletjes was ik ook snel uitgekeken, nee laat mij maar gewoon rennen/fietsen/wandelen dan
Oh zie nu ook pas dat je zwanger bent Gefeliciteerd!!!! En dan doe maar even niet dat balance board hoor... Je balans is ver zoek als je straks ineens zo'n toeter van voor hebt. En sowieso dankzij de hormonen etc. En dan is t toch n tikkie onverantwoord. Ik kon niet eens gewoon op t ding blijven staan nml Wij hadden hem gekocht net voor ik er achter kwam dat ik zwanger was nml.
Wij hebben er hier ook eentje. Staat nu een beetje te verstoffen haha. Maar denk dat het zometeen na de zwangerschap wel weer fijn is om rustig met wat oefeningetjes te beginnen. Ik vond het in het begin heel erg leuk, maar net als met andere spellen is de nieuwigheid er snel vanaf en wil je weer wat anders. Tenminste, dat heb ik dan .
Ik heb ook de Wii fit plus gekocht in december. Vind het wel leuk, maar tis neit zo dat ik het echt vaak doe en er van afval ofzo. Ik doe het meer zo nu en dan voor de fun.