naja jij komt een beetje over als een keiharde tante/kenau (sorry dont shoot me) en je kerel als een man die zijn bek wel opentrekt als er iets loos is... Jullie komen over als twee stevige types, sterke karakters
@ Consider: hij heeft in assen gezeten, in weert ivm opleiding tot sgt, in hilversum ivm opleiding tot AMV'er en nu zit hij in ermelo. Hij zit nu een jaartje of 12 in dienst
@ Draak, opzich klopt het wel (sterke karakters), maar echt een harde tante...? Nee in reallife toch niet zo hoor, maar kan me wel voorstellen dat het soms zo overkomt op het forum...
sorry even geheel offtopic hoor maar zat daarstraks nog eens te denken aan het woord neger.... maar wat is nou het tegenovergestelde van het woord neger.???? ik bedoel donkere mensen noem je ( of sommige dan )neger. maar hoe noem je nu blanke mensen? gewoon een blanke? vraag het me nu echt af!! oja ik vind neger helemaal geen scheldwwoord. kan me wel iest bij voorstellen dat donkere mensen het wel vinden. hoe noemen die zich zelf dan? gewoon donker persoon? ( en dan erven behalve de grapjes die ik voorbij zie komen als bananenplukker etc)
@plurkie mijn man ziet zichzelf als een normaal mens zoals hij het zegt. Dus niet per definitie als donker . Tja en als je dan wil benadrukken dat hij donker is dan het liefst 'getinte man', 'donkere man'. Het woord neger vind ie denigrerend. Maar dan met name als vreemde mensen het zeggen.
ok dan hou ik het voortaan op een normaal donker getint persoon! ja dat vind ik wel een goeie! en tuurlijk zijn negers ( donkere getinte whatever) normale mensen ja want nu zit ik weer te denken ( ja sorry hoor) maar een getint persoon dan denk ik weer eerder aan een halfbloed. en das weer geen neger! nee ik vind die donkere getinte man een hele goeie. kun je ook niemand mee voor zijn of haar hoofd stoten! ok omtopic maar weer dan