Haha, de mijne vond het niet zo leuk volgens mij. Maar ik vind dat er erg veel knappe stelletjes op dit forum zijn. Als ik zo alle foto's zie. Maar ik vind Kluun en Arthur trouwens best wel knappe mannen hoor. Snapte zijn reactie ook niet. Hihi, mannen, ik zal ze nooit begrijpen...
ja weet alleen niet meer waar dat om was. was overigens niet onze eigen bruiloft hoor. maar van onze beste vrienden. wij moeten ooit nog een keer trouwen.
hahahahahahahahaha Ik snapte er niks van...jullie zeiden steeds dat de man van Irene op Arthur van goede tijden leek...en ik maar denken he....goh zie de gelijkenis echt niet....Maarre...100 jaar geleden speelde er een hele grote donkere vent in gtst..en die heette ook Arthur Tot ik nu net de foto van de Arthur zag die jullie bedoelen! Whahahaahahahahahaha
Haha... precies wat ik ook dacht. Ik kijk al een jaar of 3 of 4 niet meer naar gt/st. Vind het niks meer aan. Dus ik dacht ook aan die donkere Arthur. Snapte al niet goed wat er dan zo op die Arthur leek????
Haha sorry, maar ben nogal slecht in delen. Heb alles het liefst voor mezelf. ` hahaha echt joh? Wie weet elkaar ooit een keer tegen gekomen
Hier nog een wat duidelijkere foto van mijn mannetje .. Zie dat de eerste niet echt duidelijk was Foto is genomen in Rhodos vorig jaar EDIT: Dit is een ongeloooooooofelijke nep lach van hem .. Bekijk bijlage 47013