Heb ze allemaal bekeken en met stipt op nummer 1 staat de man van MvLiam Jummie! Maar moet zeggen dat ik tv noord ook wel met plezier kijk als er sport gepresenteerd wordt
@Rianne1984 Wil alleen ff zeggen dat ik jou een hele mooie vrouw vind! En je hebt zo te zien een prachtgezinnetje... was jij niet ook van die zwart/wit foto op dat mooie bed?
@ Dani: Dank je wel, haha, ik word er verlegen van! Ja deze foto bedoel je. Door een fotograaf bij ons thuis gemaakt:
Onze ouders zijn Turks/arabisch vroeger had je gedeelte in turkije wat van Syrie was dus we stammen oorspronkelijk af van Syrie maar praten en wonen in turkije eigenlijk heel moeilijk om uit te leggen
Nou we zijn eigenlijk geen mix eigenlijk echt arabisch maar de uitleg is moeilijk Sorry voor de offtopic
Zo heb net even alle pagina's doorgebladerd en kan zeggen dat was geen straf (heb alleen plaatjes gekeken) Maar nu wil ik ook showen met mijn lekkere vent, viel in eerste instantie op zijn lekkere kontje, maar de rest mag er ook wel wezen vind ik.... Please be nice