consider@ wat een mooie knappe negerman. niet vervelend bedoed maar ik vind niet alle negermannen knap (alle blanke mannen ook niet trouwens hoor haha) maar die van jou is echt mooi! past ook bij jou vind ik
Oooh consider jouw man lijkt ook op een voetballer... ff googlen Zie nu idd. dat je geen 16 bent maar altijd nog wel een jonge meid hoor
miss zuilen...je bent bijna mijn buurvrouw.....ken je overigens niet hoor! Jaartje of 23? Ja die voetballer als eerste kwam Nwakwanko kanu in me op maar hb m gegoogled en dat is m niet....ff verder zoeken
Haha dankjewel....en hij is toch een neger...dus mag je best zo zeggen. Welke voetballer bedoelen jullie? Veel mensen vinden hem op akon lijken.
@Aura, jep haha zo oud ben ik.. Nou woon niet meer in Zuilen hoor, woonde ik vroeger bij mijn ouders en zijn nu weer aan t kijken daar voor koophuis. Woon nu in een flatje in Overvecht. Hahaha, al die voetballers zeg.. Gelukkig lijkt de mijne er niet op.
haha goed gegokt dan... Hahah de mijne lijkt ook echt niet op een voetballer....maar als ik dan TOCH een voetballer moet kiezen zou het Edgar Davids worden.......zucht.....
jammer die van mij wordt laaiend denk als ik hem neerzet. zal hem beschrijven; lang, slank, heel donker krullend haar, gewoon kort, sosm beetje een baardje, beetje het ruige type. zal eens een foto plaatsen waar die op lijkt.
en dan de linkse man. alleen zijn haar is dus korter en krullend. maar wel een beetje zon type en hij heeft niet zoveel haar op zijn armen