nee niet van hem maar wel waar die op lijkt. hij wil absoluut niet geplaast worden. maar hij staat ergens op pagina 2 of 3 en dan 2 voetballers met omschrijving
de mijne is idd ook 36...enne tja ook een "kakker"mannetje...dus de man van luna valt hier wel in de smaak ....hou wel van zulke "net"geklede mannen
Mwahahaha ik zal het tegen hem zeggen, is goed voor zijn ego Hij heeft nu zijn kop gemillimeterd Misschien dat hij nu zijn haar wel weer langer wil laten groeien
nou hij blijft het liefst heel de dag op mij zitten pfff haha. ja tis niet sprekend hoor maar zijn gezicht wel. alleen dan dus donker krulhaar. heel mooi ik hou van woeoeoeoeste kerels!
Haha meiden jullie partners geven dan wel toestemming om een foto te plaatsen maar geven ze ook toestemming om geruild te worden ?? *Die van mij gaat helemaal nergens heen als het aan mij ligt *
Bekijk bijlage 46233 Nou dit is mn eche man hihi 2 jaar geleden mt kerst bedenkt zich dat k snel nieuwe fotos moet maken want ben allang weer blond
ja die van Luna kan ook wel, maar niet helemaal mijn type. ik hou meer van breed en idd woessstttt. al lijkt die van mij niet woest maar dat is ie wel
ja maar die van jou heeft gewoon iets vrolijks erbij. is jou man turks ofz krokus? ik heb weleens een hele lekkere turkse vakantiekerel gehad.... helaas waren er toen nog geen digitale camera;s anders had ik hem geplaats! mjam die was ook lekker! ( kon alleen niet zoenen)
tja...ik val echt op kakkers mijn man is dan ook een echte echte.al zeg ik het zelf en owww wat vind ik hem lekker hihi..