Mijn mannetje en ik Bekijk bijlage 46287 Niet zijn beste foto maar ben nu op het werk dus zal thuis eens even kijken nog
Hiiii..hij heeft veel weg van m'n zuidamerikaanse minnaar uit Spanje van een paar jaar terug. Bizar...
@ Consider: WOEI! Lekkere man heb jij!! (lijkt totaaaaaal niet op mijn vent à is een echte Hollandse blonde man ) Zit nu op mijn werk dus kan niets plaatsen, maar zal vanavond eens even een leuke foto opzoeken (als ik toestemming krijg...)
nog een foto van me mannetje. let net op de bijl was bezig in de tuin bij zijn ouders Bekijk bijlage 46297
Nou Nikske,..hij mag er wezen hoor,...en nog een heleboel andere mannen ook die ik voorbij heb zien komen! Jammie. Hier hier komt ie dan:
Bekijk bijlage 46315 Van ons samen, een jaartje of 3 geleden.. Vind t een mooie foto zo van ons samen..
Aaah, zitten wat mooie exemplaren tussen Mn mannetje schiet me neer als ik hier een foto van hem zet haha Het halve internet staat vol met zn foto's maar hier mag het niet
mijn man lijkt volgens verschillende mensen op eddy zoey inclusief hetzelfde *haar* ik hoef hem hier niet neer te zetten...daar wordt hij niet blij van
Dank je wel! zal het compliment doorgeven aan 'm! Het is ook een heel vriendelijke/rustige man! @ Gimena: Thnx!