Doe ik... nog een paar weken @ QMerelQ... hele leuke kamer. Over dat behang hebben we ook nog nagedacht maar omdat zoon niet zo dol is op auto's toch gekozen voor wat anders! Mooi geheel en mooie kleuren
Ik hou zelf ook niet van autobehang e.d. maar deze vond ik zo subtiel, eigenlijk amerikaans wegenplan hè, dus vond het ook nog goed kunnen als hij ouder is. Ik zag dit behang in de serie Babyboom bij n stel in de woonkamer, en daar vond ik het ook cool, dus ben er nog steeds erg blij mee.
Ik zag 'm bij Prenatal.. echt heel leuk. Wij kiezen voor Esta (Amsterdamse huisjes)... zoon is een beetje afwijkend typje
ik ga even mee lezen, mijn dochter (19 maanden) is nu begonnen met uit haar ledikant klimmen dus we gaan eerdaags over op een peuterbed en haar kamertje omgooien naar een andere stijl misschien kan ik hier wat ideeën op doen
Je kunt je dochter ook vertellen dat ze in bed moet blijven... werkt hier al bijna een jaar maar.... misschien wil je wel een goeie reden om lekker met haar kamer aan de slag te gaan Ik ben druk bezig de zolder (onze slaapkamer leeg te halen en naar beneden te verhuizen) zodat de aannemer morgen kan beginnen. Boel troep hebben we
Nou luistert ze echt niet naar hoor , zeker niet als ik uit zicht ben.... dan heb ik liever dat ze uit haar peuterbed stapt dan dan ze misschien wel uit het ledikant klettert met klimmen... en ja veranderen is zeker leuk! maar had het liever van de zomer gedaan want dan had ik ook gelijk kunnen schilderen.....
En met recht!! Wat een ontzettend gaaf, stoer kamertje! En nu baal ik dus van mn rode rolgordijn, en rode lamp.... en dat ik dus een dekbedovertrekje heb gekocht al (met rode auto's)
Niet doen hoor! Als je dat bijv combineert met grijs geblokt stof en accessoires kan het ook super stoer zijn! Weet niet of je handig bent? Maar anders doe ik ook vaker kant en klare dekbedovetrekjes zelf pimpen door er bijv. bovenaan een ander stuk aan te zetten ofzo. En dan van het reststuk nog kussenslopen voor sierkussens maken? Ik hou ook wel van rood, maar wij hadden die groene klassieke stoel op onze slaapkamer staan bij een groene muur en ik wilde daar vanaf , dus 'moest' mijn zoon het met limegroen doen! Maar in combi met grijs en legergroen vind ik het wel geslaagd.
Wat een gave ideeen zie ik weer voorbij komen... wat jammer dat ik toch echt nog even moet wachten! Wil zeker wachten tot dochterlief 2 jaar is voor ze in een peuterbedje mag... vind haar nu echt nog te jong. En dan schuiven we mn zoons peuterbed door naar haar en krijgt hij een eenpersoons grote jongens-bed met nieuwe dekbedhoezen, misschien nieuw kleurtje op de muur, etc
Mijn dochter wordt zaterdag twee, maar we verhuizen het ledikantje gewoon nog mee, van de zomer denk ik pas een peuterbedje proberen. Ze slaapt er nog goed in! We gaan over vier weken verhuizen, dus ik moet eigenlijk gaan inpakken, maar heb geen zin!
Mijn zoon heeft ook ene grasgroene muur, groen verkeerskleed en groen visnet op zn kamer. Verder veel witte ( muren en bed) en zwarte ) kledingkast en boekenkast/ kratten) accenten. wilde eigenlijk af van het groene, maar met leuke accessoires kan het eigenlijk nog best ja!
Als ik hopelijk einde dit jaar begin volgend jaar weer een eigen woning heb wil ik deze slaapkamer voor mijn zoontje kopen:
Is een bed van 90 bij 2.00 idd maar ik ben alleenstaande dus koop hem graag dan een goede slaapkamer waarmee hij ff vooruit kan. Heb nog een meegroeibedje in mijn opslag liggen voor voorlopig anders erbij te zetten.
Dit is trouwens de babykamer ervan met omvormbaar bed maar is wel 200 euro duurder en dat bed word ook 90 bij 2.00 Dus beetje gekkenwerk om dan 200 euro meer te betalen
@ one of kind, ik denk dat cygnet bedoeld dat zo'n groot bureau enzo meer voor tieners is als ze huiswerk gaan maken. een 1 persoons bed kan natuurlijk wel.
Mijn vriendin heeft ook al een complete tienerkamer staan voor haar 1,5 jarige zoontje. Vond het ook een beetje vreemd maar ze zegt dan ben ik de komende 15 jaar klaar.
Wij hebben alleen een groot bed 90x200cm gekocht, en dat heb ik middels die losse sierkussens beetje krapper gemaakt qua ruimte in bed. We wilden geen peuterbed, hij was 2,5 toen hij erin ging. Omdat het zolderkamer betreft hebben we losse commode gekocht en inbouw kledingkast gemaakt. Peuterbed vond ik wel leuk, maar ik baalde van nieuw bedtextiel voor die paar jaar....en dit bed past perfect in de nis die we gecreëerd hebben.