Wat een onzin dat een bureau alleen voor een tiener is. Hier zit dochter al vanaf haar 3e elke dag uren aan tafel te tekenen, knutselen et cetera...Nu nog beneden maar ze krijgt straks echt een prachtig (groot) bureau op haar kamer. Daar heeft ze ook heel veel zin in.
Wat een leuke kamertjes komen er voorbij! Wij gaan zondag de muur behangen! Met het groene behang met grote sterren..... We hebbe ook crème behang gekocht (de kleur van de sterren) omdat we denken dat 1 muur vol sterren wel erg euhh... Sterrerig wordt Iemand tips? Het worden 7 banen, en we willen ze niet om en om, maar iets van 2 ster 2 crème 1 ster 1 crème 1 ster ofzoiets.... Verder gaan we deze mast kopen : maar dan in het wit... Of 2 groene. Lades doen? STUVA Opbergcombi met deuren/lades - wit/roze - IKEA Deze maar dan wit.... En nog zoeken maar dan kleiner en boven open voor speelgoed.... Een wit bed..... En dan..... Wat voor lamp, kleed, accessoires? Jullie leuke iedereen?????
@soepstengel; 1 muur met sterren kan best leuk zijn, als de rest van de muren maar rustig is. Hier 1 muur met dit Lief! behang en de rest lichtblauw Lief! Blauw medaillon | doe het zelf bouwmarkt GAMMA Qua kast zou ik hem dan idd wit houden, deze kast vind ik ook erg mooi en netjes: STUVA Opbergcombi met deuren/lades - grijsbruin - IKEA Qua accessoires zijn er leuke knuffels te vinden bij Ikea, ook leuke speelkleden trouwens.
Heeft iemand van jullie wel eens een lampenkap bekleed? Ik zag deze lamp: En dacht die wil ik zelf wel maken met groen grijs en evt. Blauw! Ow hoe voeg ik een foto toe m'n m'n iPad?? Ff kijke of het lukt met iPhone....
Ja! Die kast is ook erg mooi! Die heb ik niet zien staan.... Ff overleggen vanavond Ik heb hetzelfde dekbedovertrek als jij volgens mij, die met die vossen en uilen....( hadden we het heel lang geleden over ) Zag jou kamertje, heel leuk! Jij had dat voetsporen kleed? Ook een leuk behangetje trouwens!
Zag die kast vorige week bij de Ikea en dat gaat hem ook worden voor op de kamer van onze jongste. Heb inderdaad dat overtrekje met die dieren, nu dus ook dat speelkleed erbij op de kamer. Het Lief! behang heeft mijn oudste op de kamer.
hier ben ik vandaag begonnen met het behang van het kamertje af te halen pfffffffffff wat een rot werk zeg Iemand nog een goede tip ? ben bezig met een plantensproeier met lauw water en het gaat wel maar tjee wat duurt dat lang
Hier zit de extra deur en het geraamte voor de muur er inmiddels in!! Joehoe... het schiet op. Behang ga ik morgen bestellen en heb inmiddels voor zoon 3 nieuwe dekbedovertrekken, voor dochter 1, ieder 4 leuke kussens, en een bankje voor op de kamer van dochter.. heerlijk dat shoppen!
Hahaha dat vind ik altijd zo leuk om te doen! Hihi Met een spons en warm water, de muur goed zeiknat maken, dan gaat het er wel goed af!
Leuk hè! heb jij ook kussens voor je zoon? Foto? Wil van het stof voor de lamp die ik zelf wil maken, ook gelijk een paar kussentjes maken... Maar weet nog niet welke stof
Foto's komen als het helemaal af is.... duurt nog wel even... schilderen, behangen, nieuwe deuren, stylen, gordijnen...
Een behangperferator kopen en over het behang heen gaan. Dan met een natte spons het behang natmaken en dan met een steekmes een stukje openmaken en je trekt het er zo af.
ik ga het morgen eens proberen met de spons! en dus gaatjes maken, even kijken of dat ook lukt gewoon met wat stukken los trekken voor ik zo'n apparaat koop
Hahaha ben helemaal entaustiast geworden Ben nu aan het kijken om een leuke lampenkap te maken, grijs of blauw met groen en een ster oid, Nu was ik aan het googlelen, en zag ook leuke schilderijtjes van canvas, Misschien dat ik die wil maken met dezelfde stof als de lamp, 3 schilderijtjes, die leuk staat op de andere muur.... Of sla ik nu een beetje door?
Helemaal te gaaf!! Ben al een beetje aan het kijken voor de toekomst. Lig in scheiding en als ons huis verkocht is, mn eigen huisje, dus helemaal leuk om straks voor Quinn een nieuwe kamer te mogen inrichten. Bed weet ik al, en dit is de style waar ik heen wil. (hopelijk Quinn ook )
Wij krijgen 11 febr de sleutel en gaan dan beginnen met het schilderen van haar kamer. Ik hoop na 23 febr (dan verhuizen we pas) foto's te mogen showen.
Binnenkort krijgt mijn zoontje een nieuwe slaapkamer. Hij verhuist naar die van ons, wij gaan naar zolder en in zijn oude slaapkamer komt de badkamer. Op de wand waar zijn commode tegenaan komt, komt dit behang Esta Keek-a-boo 114630 | Esta Keek-a-boo | www.behangwereld.nl Boven zijn bedje komt, denk ik, zo'n muursticker, maar dan natuurlijk met zijn naam, hahaha, en in het rood: Muursticker Naamstempel | Naamstickers | MUURSTICKERS /101WOONSTICKERS Dan ga ik ook een dekbedje voor hem kopen en een paar leuke overtrekjes die bij zijn kamer passen. En ik wil nog een mooi kleed op de vloer, maar die heb ik nog niet kunnen vinden.
Heb zo'n letterbakje gekocht bij de Action voor mijn jongens (die je zelf in elkaar moet zetten dus niet van hout) maar de achterkant ga ik beplakken met stukjes behang van Lief!! Kijken of ik dat vanavond kan doen. Heb m ook voor mijn nichtje gekocht, moet alleen nog stukjes Pip behang scoren want zij heeft een Pip kamer.