Nee hoor, leuk toch. Ben zelf nog op zoek naar een lampenkapje voor een tafellampje met autootjes (geen Cars)
Bekijk bijlage 303051 Dit is de kamer van mijn oudste. Moet het helemaal verder inrichten. edit:hij doet het niet via iPad. probeer later wel even.
leuke kamers, jmmr dat veel foto's weg zijn. wij gaan hier ook de kamers aanpakken. dochter ligt nu bij ons op de grote kamer. als we belastinggeld binnen hebben gaan de kids samen op de grote kamer en wij naar t kleine kamertje van zoonlief. nu wil ik bij zoonlief beetje jungle achtig doen maar begin te twijfelen. en voor dochter echt nog geen flauw idee!! over paar maandjes zal ik dus ook foto's plaatsen hoop ik
@ Lonnie: Wat een superleuk kamertje zeg! Ik houd helemaal niet van geel, maar ik vind de kleur geel op de muur erg mooi. En die muursticker....te leuk!
Leuk! Hebben wij in het groen gekocht! Gaat zondag op de muur, dus zal het dan even showen! Doen jullie de hele muur? Wij hebbenook de effen kleur, de wit van de sterren, en twijfelen of we die er tussen doen... Leuk kamertje lonnie!
Wij doen 1 muur, alleen die waar de commode tegenaan komt. 1 muur blijft wit en de ander denk ik lichtgrijs, maar dat weet ik nog niet zeker. En op de kamer die hij krijgt zitten 2 vaste kasten, op de deuren daarvan wil ik 2 donkerblauwe sterren maken.
Jawel, er komt een nieuwe keuken in en er moeten boven nieuwe vloeren. en verder overal geverfd worden. De keuken en vloeren worden gedaan en een deel van de muren ook. We hebben weinig tijd dus dat moest wel. En bij jullie?
Liedjepiedje: het kon natuurlijk wel zijn dat jullie er gingen inwonen en dan ook nog gingen klussen. Wij hebben niet zoveel werk meer,vooral schilderwerk. Er moet met de tijd een nieuwe badkamer in maar dat is niet voor direct en we gaan het ook niet zelf doen. Net zoals de grote zolder die we ook nog gaan verbouwen. We hebben nu kamers genoeg (3) maar zouden er graag (5) hebben! De kleinste kamer zou dan mijn bureau worden. Ook al druk bezig met inpakken? Ik ga wel blij zijn als we erin zitten,ik ben dan hoog-zwanger.
wow, dat is wel pittig dan met verhuizen! Pff ik heb na 6 dozen inpakken al rugpijn. We gaan van een appartement naar een woonhuis dus nu hebben we niet megaveel spullen, dus kan ook nog maar weinig inpakken. Boeken staan bij ons altijd al in dozen. Ik heb nu onze zomerkleding ingepakt en een dressoir uit de woonkamer omdat mijn vader die opnieuw verft. Ik kan me voorstellen dat je nu zin hebt om erin te zitten. Hebben jullie je huis ook net verkocht? Wij in december en moeten daarom ook snel over want we hebben exact twee weken tussen de sleuteloverdrachten.