Show je peuter/kleuter kamer!!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door kiss87, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koala28

koala28 Niet meer actief

Nee hoor, leuk toch. Ben zelf nog op zoek naar een lampenkapje voor een tafellampje met autootjes (geen Cars)

2. koala28

koala28 Niet meer actief

Bekijk bijlage 303051

Dit is de kamer van mijn oudste. Moet het helemaal verder inrichten.

edit:hij doet het niet via iPad. probeer later wel even.

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    leuke kamers, jmmr dat veel foto's weg zijn. wij gaan hier ook de kamers aanpakken. dochter ligt nu bij ons op de grote kamer. als we belastinggeld binnen hebben gaan de kids samen op de grote kamer en wij naar t kleine kamertje van zoonlief. nu wil ik bij zoonlief beetje jungle achtig doen maar begin te twijfelen. en voor dochter echt nog geen flauw idee!! over paar maandjes zal ik dus ook foto's plaatsen :D hoop ik :p

4. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

8 nov 2007
    598
    0
    16
    office manager die niemand managet
    Eindhoven
    Dit is sinds 2 weken het kamertje van onze dochter. Ben er best trots op!

Bijgevoegde bestanden:

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    mooi!
    en wat een leuk vloerkleed!! waar heb je deze vandaag als ik vragen mag ? :)

6. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Daar mag je idd trots op zijn. Heel leuk!

7. Marijke B

Marijke B Actief lid

20 jul 2005
    409
    0
    16
    Rotterdam
    Daar mag je trots op zijn. Heel erg leuk.

8. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Lonnie: Wat een superleuk kamertje zeg! Ik houd helemaal niet van geel, maar ik vind de kleur geel op de muur erg mooi. En die muursticker....te leuk!

9. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    @Lonnie, leuk!

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Wauw ! Wat gaaf

11. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    prachtig!!

12. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0

Leuk! Hebben wij in het groen gekocht! Gaat zondag op de muur, dus zal het dan even showen!
    Doen jullie de hele muur?
    Wij hebbenook de effen kleur, de wit van de sterren, en twijfelen of we die er tussen doen...

Leuk kamertje lonnie!

13. Amethist

Amethist Niet meer actief

Wij doen 1 muur, alleen die waar de commode tegenaan komt. 1 muur blijft wit en de ander denk ik lichtgrijs, maar dat weet ik nog niet zeker. En op de kamer die hij krijgt zitten 2 vaste kasten, op de deuren daarvan wil ik 2 donkerblauwe sterren maken.

14. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Wij krijgen de 14e de sleutel en we verhuizen ook de 14e!:)

15. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Liedjepiedje: wat zotjes,geen werk meer aan jullie woning?

16. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Jawel, er komt een nieuwe keuken in en er moeten boven nieuwe vloeren. en verder overal geverfd worden. De keuken en vloeren worden gedaan en een deel van de muren ook. We hebben weinig tijd dus dat moest wel. En bij jullie?

17. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik bedoelde trouwens dat wij ook de 23e verhuizen, de 14e is wel hééél snel!

18. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Liedjepiedje: het kon natuurlijk wel zijn dat jullie er gingen inwonen en dan ook nog gingen klussen. Wij hebben niet zoveel werk meer,vooral schilderwerk. Er moet met de tijd een nieuwe badkamer in maar dat is niet voor direct en we gaan het ook niet zelf doen. Net zoals de grote zolder die we ook nog gaan verbouwen. We hebben nu kamers genoeg (3) maar zouden er graag (5) hebben! De kleinste kamer zou dan mijn bureau worden. Ook al druk bezig met inpakken? Ik ga wel blij zijn als we erin zitten,ik ben dan hoog-zwanger.

19. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    wow, dat is wel pittig dan met verhuizen! Pff ik heb na 6 dozen inpakken al rugpijn. We gaan van een appartement naar een woonhuis dus nu hebben we niet megaveel spullen, dus kan ook nog maar weinig inpakken. Boeken staan bij ons altijd al in dozen. Ik heb nu onze zomerkleding ingepakt en een dressoir uit de woonkamer omdat mijn vader die opnieuw verft.
    Ik kan me voorstellen dat je nu zin hebt om erin te zitten. Hebben jullie je huis ook net verkocht? Wij in december en moeten daarom ook snel over want we hebben exact twee weken tussen de sleuteloverdrachten.

20. koala28

koala28 Niet meer actief

Leuk!

Deel Deze Pagina