Kan iemand mij helpen aan suggesties? Ik ben voor dochters kamer op zoek naar oud roze of oud blauwe (als je daar een beeld bij hebt..) gordijnen! Ik kan ze maar niet vinden. Ze worden gewoon aan een rail gehangen (dus geen lussen e.d.) en moeten verduisteren of verduisterend gemaakt kunnen worden. Wie oh wie helpt!
Poeh... ik ben bang dat je dan of naar een speciaalzaak moet of zelf stof kopen en het iemand laten maken. Mijn schoonzusje heeft een paar jaar geleden een stof op de markt gekocht met een stof wat verduisterd erbij. Een tante heeft het toen aan elkaar gemaakt incl plooitjes/haakjes
Ik zou ook naar een stoffenzaak gaan Cygnet. Of de markt proberen. Een beetje handig iemand heeft daar zo gordijnen van gemaakt.
Wat een gaaf ruim kamertje! zoonlief zou hier alleen met de nachtkastjes de hort op gaan haha wij gaan nu volgende week ook zijn nieuwe kamer schilderen, zijn peuterbed heeft ie al om in zijn huidige kamertje eraan te wennen en het gaat wonderbaarlijk goed! (hadden we veel eerder moeten doen ) Wij hebben trouwens dit bed met apart hekje Coming Kids Peuterbed 70 x 150 cm wit | Babypark
@glimworm, welk hekje heb je daarbij? Ik heb zitten kijken naar het Ikea hekje, maar ik heb geen idee of dat op dit soort bedjes past
Ik heb deze 2 op het oog; Met de spijltjes leek me erg handig, maar toen dacht ik, vallen ze er dan juist niet uit als ze proberen erover heen te klimmen? en hoe handig is het met IN het bedje komen etc.. iemand die me er advies in kan geven(ervaring) *ps. Zebra komt hopelijk zondag het behangen kamertje showen *
met spijlen is handig voor het niet uit bed vallen snachts. ze kunnen er simpel overheen klimmen als dat moet. maar op langere termijn lijkt t me juist vervelend om een hoge rand te hebben. denk dat je dan beter dat andere bedje kan doen en dan een bedrekje aanschaffen. mijn vader heeft dus die met hoge rand en spijlen, vind t niks. en mn ma heeft die ook. hier thuis zonder rand (hebben KURA bed van onze grote geel blauwe vriend) en dan gewoon bedrekje erop
Eindelijk tijd om de kamers van mijn jongetjes erop te zetten. Dit is het kamertje van de oudste. (let niet op de troep want hij is aan het spelen in zijn kamer)
Die linker is van Coming Kids en is stukken goedkoper bij Babydump dan bij Babypark. Zeg het alleen even
Zebra, dat eerste bedje (links op de foto) hebben wij geloof ik. Is dat peuterformaat? Mijn zoontje slaapt erin met 1 kant tegen de muur en de andere kant een bedhekje ervoor van witte spijlen dus lijkt ook nog prima. Ik vond een bed met spijlen (zoals het 2e bedje) niet handig voor als hij wat ouder is met erin en eruit klimmen.
dit hekje: 2N-Joy Bedhek Uitschuifbaar | Babypark Bij ons staat het bedje ook met 1 kant tegen de muur aan je legt het rekje zeg maar onder het matras die het stevig houdt door zijn gewicht
eerlijk..heb dochter meteen in een groot bed gelegd met 2 jaar...en die is er 1 keer uit gevallen. Maar dat kwam omdat ze koorts had en heel onrustig sliep....Verder nooit! Ja op vakantie in een ander bed....had geen hoofdeinde en stond midden in de kamer....(3 schuine wanden, en de wand die niet schuin was zat de deur in....) en toen is ze er boven uit gevallen Maja....das een geval apart he.... Dus ik zou zonder hekjes doen!
zo'n hekje is inderdaad ook een idee bij die van de Ikea vind ik het niet zo geweldig dat het ijzer/schroeven zo in het zicht zitten, ben ik weer bang dat ze zich daaraan kunnen bezeren Om even ontopic te blijven, kozijn is vandaag in de verf gezet, muur is kaal dus we gaan in het weekend behangen! ben benieuwd of het ons gaat lukken haha voorheen deden mijn ouders het behanwerk hier altijd
hier ook geen peuterbed gedaan maar meteen groot bed. vind t weggegooid geld om een tussenbed te kopen. tja hij verzuipt er wat in, maar scheelt me wel weer een nieuw bed kopen straks geld groeit me al niet op de rug tijd dat belastinggeld komt, kwil ook de kinderkamer aanpakken! heb er zin in
Grrrrrr.. had helemaal het plaatje voor mijn dochters kamer in mijn hoofd.. Blijkt het behang op 550 euro uit te komen! Nou, dat gaat me echt een brug te ver! Opnieuw dan maar de hersens laten kraken
phoe das wel erg veel! misschien kan je dat behang voor 1 (of 2) muur doen en andere muren verf of ander(goedkoper) behang zodat het toch betaalbaar is