zo....wil je de hele kamer zelfde behang...anders eens na denken over misschien een stuk van 3 banen ofzo...en dan de rest goedkoper behang. dan heb je ook een eyecatcher extra!
Koala, leuk! En waar komen die memoborden vandaan? Hier nog steeds op zoek naar de gordijnen. En nog wat aankleding, maar de nieuwe meubels staan. Alleen balen dat een schroef van het bankje (die ik perse nog wou aandraaien) brak. Twee tot 4 weken wachten op een nieuwe, grrrr. Heb inmiddels ook het oude schommelstoeltje van m'n schoonzusje opgeknapt. Zij wou m niet en schoonouders wouden m bij grofvuil zetten. Neehee, zonde. Van zalmkleur naar limoengroen gegaan. Erg leuk om iets ouds zo op te knappen. Foto's volgen als het helemaal af is, incl gordijnen en aankleding.
Dat esta behang heeft zoonlief hier sinds vorige zomer op 1 muur, rest is het zandkleurige behang van esta. Zoon is dolblij met z'n sterretjes! Ben wel beieuwd wat de mama's van de kwaliteit van het behang vinden. Dat viel mij wat tegen. Blauw gaf hier bv af
Romy1979: Engelse bus komt o.a. van Memobord bus - De leukste kinderwinkel online! En andere memobord van Marktplaats.nl - memobord auto - Kinderkamer | Inrichting en Decoratie
Ik zoek nog wat meer verkeer en autospulletjes maar dan niet van Cars. Heb ook van die metalen reclamebordjes van BMW. Die ga ik in de oudste zijn kamer hangen.
Koala: Bij bol heb je leuke auto stickers bol.com | RoomMates - Muursticker Transportation - Meerkleurig | Baby
wow 1 muur maar? zit er een goud randje aan? ben benieuwd naar het resultaat!! kan niet wachten tot wij ook kunnen beginnen
De groene sterren ( groen met witte sterren) zit tegen de muur. Afgewisseld met crème kleurige ( de kleur van de sterren) banen.... Maar die crème banen zien er heel gek uit, een beetje viezig, terwijl ze van buitenaf niet vies zijn ( van vieze handenbijvoorbeeld)
Hier een foto van de kamer van onze kleuterzoon. Zal zo nog even een foto uploaden van de muur! Die vindt hij zelf het leukst haha! [/ATTACH]