Gaaf Lydia! Het ziet er heel leuk uit! En die kast is echt fantastisch. Ik zie dat je dochet al in een peuterbedje slaapt, gaat dat goed. I.v.m. verhuizing wachten we nog even tot ze hier gewend is.
Liedjepiedje en Lydia: hebben jullie hetzelfde behang of zie ikd at verkeerd? Gaaf hoor, heerlijke meidenkamers! Welk bloemenbehang is dat als ik vragen mag?
Klopt dat het t Zelfse behang is. Flower Paradise ofIets van pip ( einfigger) ofiets .. Liedje, ja ze slaapt er al een tijdje In gaat nu super goed . Ze klimt er wel uit maar gaat ook weer liggen als ze gaat slapen
Vandaag hebben we de kasten in elkaar gezet! Het begint alweer ergens op te lijken. We moeten alleen nog de lade in elkaar zetten en de rest van de kamer aankleden.
DeesDees leuk! STUVA serie Komt hier ook. Wij twijfelen hier weer eens. Kwamen tot de conclusie dat een nieuw (huur)huisje redelijk dichtbij komt (in december hadden we 100 voor ons, vorige week maar 22) Dus denk dat we wachten op nieuw huisje en dan pas de kamers gaan aanpakken. Zou zonde zijn om hier te blijven wonen omdat we de kamers net hebben vernieuwd We stellen de kamers hier dus 'ff' een jaartje uit denk ik
hier een klein voor proefje van het thema van de nieuwe kamer van onze kleine man. Over ongeveer een half jaartje gaat ie pas naar zn nieuwe kamer maar ik kon niet wachten om nu al iets in elkaar te knutselen. Het grote bord komt boven zn bed, de linker micky is een kapstokje de rechter spreekt voor zich denk ik , die komt op zn deur. Verder komt er nog een behangrand van micky mouse op de muur en bijpassend beddegoed. verder doen we er nog wat rode accessoires bij, lamp, prullebak, stoeltje enz.
Zo, de deuren zitten er in.. als dochters kamer klaar is (waarschijnlijk dit weekend) zal ik foto's plaatsen
Nou, wou ook wat foto's bijvoegen, maar alle foto's staan dan op z'n kop. Voeg ze bij middels de iPad, dus moet ff bedenken hoe ik dat op ga lossen.
@janneke, mijn oudste zou helemaal blij worden van de thomas de trein en cars kamer alleen jammer dat zijn moeder dat niet mooi vind Haha. Ben niet zo van de printjes
Hebben meerdere meiden hier een cars kamer gemaakt voor hun zoontje? Jewe vind het ook niet helemaal super maar de kleine wel. En vind toch wel belangrijk dat hij er graag in gaat slapen. Ben eigenlijk op zoek naar voorbeelden van cars kamers
en in deze kast een hoop speelgoed en voorleesboeken. aan de zijkant van de kamer staat nog een keukentje en tafel/stoeltje met lego Ik zou zoals je kan zien van een rustige kamer
@daantje, leuk mijn zoontje heeft een kamertje met dezelfde serie van lief. Alleen zijn kamertje is iets drukker heb op 1 wand ook dat behang van lief zitten met al die foto lijstjes. Hij staat hier ook een paar bladzijdes terug.