Ja voor weinig geld leuke dingetjes, alhoewel ik de bomen spuuglelijk vind, maar Sven vind ze geweldig en ach, t is zijn kamertje haha.
Ja en hij is ook nog helemaal compleet. Mijn schoonouders hebben bijna alles bewaard van vroeger. Ik vind het zo bijzonder dat mijn zoontje met pappa's oude speelgoed speelt.
Ik kom ook even showen (De muur bij haar bedje is trouwens héél lichtroze, op de foto niet goed te zien) Ons meisje slaapt nu ruim een half jaar in haar kamertje en inmiddels hangen er 2 lijstjes boven haar bed die ik zelf gemaakt heb (canvas bekleed met stof, ook in kleuren rood/roze/wit met vogeltjes) En de rode fotolijstjes zijn ook gevuld met een vogeltje van LIEF behang. Inmiddels staat er naast haar bedje ook een poppenbedje. Zooo leuk! Kortom, nòg meer aangekleed. Maar wilde dit graag met jullie delen, want wij zijn erg zelf wel trots op!
Hij zegt dat je de bijlage hebt verwijderd dus kan helaas het kamertje niet zien maar klinkt erg leuk.
Ik denk al open de pagina opnieuw zie ik ineens wel de foto's erbij staan. Haha. Ziet er erg leuk uit. Ik vind Lief zowieso super leuk.
leuke kamers weer!! hier gister het (KURA) bed van zoonlief omgedraaid. staat nu als hoogslaper en hij vind het helemaal geweldig. was even mn hart vasthouden of hij vanmorge t trappetje wel goed af zou komen voor de wc, maar alles ging goed
Bedankt De kast en het bedje lijken heel sterk op die van K.idsfactory van een aantal jaren geleden. Tegenwoordig zie je heel veel strakke meubels en dit kon ik maar moeilijk vinden. Eenmaal op M.arktplaats kwam ik dit bedje met kledingkast tegen en we waren er gelijk helemaal verliefd op
Up! Ik wil graag inspiratie opdoen voor een stoere grote jongenskamer voor mijn zoontje over niet al te lange tijd.. Ivm verbouwing hier in huis gaat hij waarschijnlijk al snel naar een andere kamer verhuizen, vandaar dat ik met 1,5 jaar zijn kamer al "moet" aanpakken. Ik hou absoluut niet van themakamers als cars ofzo.. daar krijg ik echt vreselijke jeuk van
Wat leuk, en dat bedje, zo schattig. Waar heb je die vandaan? Wij gaan van de zomer waarschijnlijk ook over op een peuterbed.
Leuk Marijke B! En dat bedje.. Helemaal super! Ik ben ook heel nieuwsgierig waar jullie deze gekocht hebben.
Dank je wel. Bedje is van bopita. Ik heb m van mijn schoonzus te leen gekregen. Weet niet of ze nog te koop zijn. Ong 4 jaar geleden gekocht