Hihi, maakt niet uit Als het van hout is moet dat vast lukken.. Maar nu eerst maar eens gaan bedenken wat ik nou precies wil met het kamertje, hij is nog te jong om te zeggen wat hij wil/leuk vind, dus mag ik mn creativiteit er op los laten
Het is indd gewoon van hout, wij hadden deze al bij onze zoon en zijn bed is dezelfde kleur als het bekhek maar toen dochter in een groot bed ging had hij geen bekhek meer nodig en dochter kreeg een wit bed..... We wouden hem dus eigenlijk wit maken maar hebben hier eigenlijk daarna nooit de moeite voor genomen haha Maar gezien manlief het wel wou proberen toen der tijd zal hij ook wel denken dat het wel moet kunnen
Kan me helemaal voorstellen dat zoiets er bij in schiet! En vaak gebruik je het toch maar korte tijd, en al die spijltjes zijn natuurlijk een hoop werk.. Het valt me trouwens op dat het topic met "show je babykamer" vol staat met foto's van kamertjes en er hier heel weinig op komen te staan..
jaaaa we zijn eindelijk begonnen met de kamers omwisselen hier!! hebben 2 slaapkamers, 1 grote waar wij en de jongste slapen. en 1 kleine kamer waar zoonlief slaapt. vandaag wezen shoppen bij ikea en nu liggen de kids samen op de grote kamer en zijn hubby en ik naar de kleine kamer gegaan. hebben echt flink staat ploeteren en zweten maar eindelijk zijn de bedden omgewisseld. bed van zoonlief(KURA) moest hélemaal uit elkaar. stomme bocht kon ie niet maken grrr komende dagen alles een plekje geven en leuk aankleden. nu staat alles in de kamer waar het moet, maar nog niet op de goeie plek want tis al 21.u en de kids moesten toch echt hun bedje in.
Ik heb al geshowed begin van topic....is niets veranderd intussen...enkel een grote zitzak en meer speelgoed erbij
Hier ook een start(je) gemaakt met de kinderkamers! Dochter willen we het peuterbed van zoon geven ( wit houten bedbank, even opnieuw schilderen) en voor zoon willen we het bed van Ikea uit de Malmserie kopen. Van t weekend gekeken in de winkel en het ziet er degelijk en stevig en tijdloos uit. We twijfelen alleen enorm over de kleur: zwart of wit?? MALM Bedframe - wit, 90x220 cm - IKEA of MALM Bedframe - wit, 90x220 cm - IKEA Persoonlijk vind ik zwart net wat stoerder en strakker. Heb ook leuk beddengoed gekocht ( 1 groen met beesten en 2 met wit erin en voertuigen/ figuren erop) en kleurt denk ik gaver met zwart. Deze oa: ÄNGSSKÄRA Dekbedovertrek met 2 slopen - 200x200/60x70 cm - IKEA Echter we willen 2 wanden grijs verven. Wordt zwart dan niet te donker? Hij heeft ook een zwarte kledingkast en boekenkast. Verder wel enkele groene accenten en dan 2 witte wanden. Hij zal tzt ook een bureautje krijgen, ik zag ( bij ikea en enkele andere winkels) alleen witte bureaus, dan wordt het met een zwart bed weer zo'n allegaartje?! Dillema's, dilemma's Wat zouden jullie doen? Of iemand voorbeelden van kamers met zwarte bedjes?
zou idd zwart doen. maar ben zelf niet zo van de witte meubels. zwart is idd ook wat stoerder en past overal bij. ook bij grijze muren. zolang je maar andere gekleurde spulletjes heb hier de STUVA serie. hadden al een grote kast voor de kleine meid. nu ook voor zoonlief wat kasten gehaald en het bureautje met grote la eronder.
Thanx! Ik neig er ook naar. Tzt anders maar een zwart bureau zoeken, duurt toch nog wel even Stuva is met die bakken eronder, toch? Heb ik ook naar zitten kijken, leek me erg praktisch! Maar we hebben maar een kleine ruimte. Hetnoogt ruimer als we een bed op poten kiezen. Dochters kamertje is helemaal klein ( was vroeger ons strijkkamertje, dan weet je het wel)lang en smal. ben nu in gedachten al aan het passen en meten als we ooit de commode willen vervangen voor een boeken kast of iets... Dat gaat erg proppen worden denk ik!! Nachtkastje lukt al helemaal niet, dan heb je geeneens loopruimte meer. Pffff...
hier ook iniminie kamertje hoor of naja, waar zoonlief ZAT want wij zitten er nu in sinds paar uurtjes hij heeft de KURA bed. staat als hoogslaper en kan hij eronder lekker spelen. scheelt veel in ruimte
Ik ben meer van de witte meubeltjes Omdat ik het inderdaad anders vrij snel donker vind worden.. En ik ben erg van licht/ruimte, en niet van donkere/kleine ruimtes Maar het scheelt natuurlijk ook al hoe veel lichtinval je in het kamertje hebt! Met 2 grote ramen bijvoorbeeld kan zwart weer makkelijk.. De foto van het dekbedovertrek vind ik wel weer heel goed bij zwart kleuren
Leuk! Scheelt inderdaad veel in ruimte En vooral die leeftijd vinden ze het helemaal stoer en spannend om zo hoog te gaan slapen!!
Hier ook een kleine kamer en kura bed. Maar hij wilt niet boven slapen. Het ligt nu als hoogslaper maar heb een extra matras onder liggen. Roozjuh heb je ook een foto van de kamer waar de kura bed staat?
ons meisje mag verhuizen naar een iets groter kamertje en ik wil graag iets met roze en rood. ik ben alleen alles behalve creatief en heb totaal geen inspiratie. kan iemand me helpen met wat leuke ideeen??
Misschien witte meubels met een Lief/ Pip achtig dekbedovertrek/ roze vloerkleed, roze met rode wanddecoratie ( schilderijtje oid), misschien een stoel die roze of rood bekleed is, pipachtige gordijnen??? De basis rustig houden en knallen met de verwisselbare dingen?
ehh phoe, ja gedeeltelijk toen het bed er net in stond en toen bed net omhoog was gezet. je ziet alleen niet echt hoe groot de kamer is. kan morge wel ff opmeten hoe groot de kamer is waar hij in stond. nu staat het bed in de grote kamer. zal er van t weekend wat foto's van maken hoe de nieuwe kamer nu is
Hier trouwens ook nog het Kura bed, inmiddels weer in de lage stand terug gezet. In de loop van het jaar zal Beau naar zolder verhuizen en krijgt hij waarschijnlijk een ander bed. Zal eens kijken of ik nog ergens een foto heb.
oja hier ligt ook een matras eronder maar das meer zodat ie er lekker kan spelen. met 4 grote kussens erbij, als hoogslaper is het hier echt een succes. misschien vind je ventje het te hoog of vind ie het trappetje te eng?
Het trappetje vind Beau te eng/stijl, als hij moest plassen durfde hij zijn bed niet uit te klimmen..zo sneu. Dus toen weer terug naar de lage stand.