ja vind m ook erg stijl. we hebben eerst zitten oefenen hoe hij van het trappetje af en op moet. eerste paar keer vond ie het idd eng en riep mij als ie naar wc moest. maar nu raced ie over het trappetje
Hier was het dus eerst geen enkel probleem, maar ineens vond hij het toch te eng en bleef dus zitten of bed en ging dan liggen roepen Niet erg maar soms hoorden we het te laat
zal t matras niet leuk vinden Scheelt dat dit bed zo omgekeerd is en je niet met een hoogslaper in je mik zit
Het matras wordt goed beschermd gelukkig door een waterafstotende hoes Inderdaad, hoe ideaal is het om het bed in een draai zo om te keren
Het matras hadden we ook eronder gezet, voor om te spelen. Maar hij wou ineens onder slapen. Mijn zoontje heeft me niet verteld waarom hij boven niet wilt slapen. Hij is een type dat nooit zegt dat ie bang is. Het zal wel een van die 2 zijn.
Hier slapen onze 2 oudste meiden in een bedstee die papa gemaakt heeft. Geen problemen met er uit vallen gelukkig.
idd heel mooi die bedstee! heb nog geen foto's gemaakt van de kamer hier. alles staat er nu in, op goeie plaats. alleen tis nog een bende haha. veel spullen dat we nog naar de schuur moeten doen enzo. dus ik wacht nog ff met de foto's
Soms wel hoor... Dan leggen we die beneden ligt, even op ons bed om in slaap te vallen. Als wij dan naar bed gaan leggen we haar over. In het begin had ik er best moeite mee dat ze bij elkaar moesten gaan slapen. (we hebben 'maar' 5 slaapkamers en toen kindje nr 5 kwam hadden we geen kamer meer over...) Ze vinden het zelf helemaal het einde! De kamer is gelukkig vrij groot, ze hebben er ook nog alle 2 hun eigen buro.
Mooi hoor! Leuke stijl! En met 5 kinderen moet je wat! Mn zusje en ik lagen vroeger ook samen op 1 kamer, niet uit ruimte gebrek, maar omdat we het zelf zo leuk vonden!
maandag de kamers veranderd. kids op 1 kamer en hebben lekker geshopt bij ikea zoals je ziet gister de laatste kast af. nog beetje aankleden alleen
Wat een mooie grote kamer! Wij hadden er trouwens voor gekozen om die blauwe plaat aan de buitenzijde om te draaien, dus de witte kant naar buiten. Vind dat blauwe zo vreselijk hard.
haha ja daar dacht ik pas aan toen we m al in elkaar hadden gezet kamer is idd lekker groot. als ze wat ouder worden en hun eigen privacy beetje willen, gooien we er een dun muurtje tussen denk ik. maar is voor latere zorg
is trouwens niet de hele kamer wat je ziet. rechts van commode is nog een hele hoek met raam. maar staat vol gepropt met troep hebben geen zolder waar we het kwijt kunnen. schuurt past het niet dus staan beetje met een dilemma waar we t gaan laten
Bij de ikea verkopen ze ook losse tafelbladen (wij hebben een groene), daaronder hebben we een paar schagen gekocht (ook bij de ikea) en op die manier een bureau gemaakt die paste in de kamer van onze zoon.
Mooie kamertjes komen er voorbij! Hier hebben we het ledikantje van de oudste vervangen door een flexa White bed die om te bouwen is naar half-hoogslaper en stapelbed.