Show je peuter/kleuter kamer!!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door kiss87, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hiekje

Hiekje Actief lid

14 jan 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat super leuk gedaan!! Ik had zoiets in gedachte, maar wist niet waar ik dat zou kunnen halen voor een leuk bedrag, dus bedankt voor de tip!! :D

2. Hiekje

Hiekje Actief lid

14 jan 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een geweldige kamer! Daar kan je juist iets speciaals van maken ipv de standaard vierkant kamertje ;) Ik zou proberen om juist van de hoogte gebruik te maken zodat het ruimtelijk oogt, en inderdaad ergens een leuk speel/voorleeshoekje te maken bij dat lage raam..

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik zou het wel weten als hij zo'n kamer had. Lekker kleed op de vloer. Schaapjes tegen de muur waar je boeken op kan zetten en dan een matras op de grond met heel veel kussens dat je een gezellig lees hoekje creƫert.

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Leuk gedaan zeg!

5. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Wow die kamer is geweldig. Wilde dat ik die ruimte had voor mijn zoon!

6. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Wat een schitterende ruimte joh!! Ik zou een mooi hoogpolig kleed neerleggen, iets aan het plafond, een mobile of een dromenvanger, evt een kroonluchter met gekleurde dingen eraan waardoor je lichteffecten krijgt op het grote dak. Verder zou ik misschien kiezen voor een gordijn aan een roede. Een speelhoekje maken met een grote speelgoedkist... mijn zoontje zou de ruimte helemaal volbouwen met treinrails geloof ik... ;) die ruimte wordt vast wel snel benut!

7. Amethist

Amethist Niet meer actief

Nou hèhé, ik kan ook eindelijk behang gaan kopen voor de kamer van mijn zoontje. Ik wil dit behang Esta Keek-a-boo 114630 | Esta Keek-a-boo | www.behangwereld.nl. Ik twijfel alleen of ik de hele muur met dit behang zal doen, of dat ik banen om-en-om zal doen met een ander behang. En zo ja, welke?

Iemand suggesties?

8. Amethist

9. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik denk dat die laatste idd praktischer is, want je kan er 1 of 2 muren mee behangen en je bent klaar! (Ik zou niet alle 4 de muren doen, mij te druk...) Die met die sterren is idd vrij donker en afgewisseld met andere banen wordt het best een gedoe, zou ook niet weten wat er bij past. Ja, iets effen. Maar met verschillende banen wordt t alsnog druk denk ik en een beetje een ratje toe?

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik vind de tweede het leukst. Op 1 muur anders wordt het erg druk denk ik. Is ook leuk te combineren. Echt heel gaaf behangetje.

11. Amethist

Ja, we gaan sowieso maar 1 muur behangen. Maar nu ben ik weer aan het twijfelen welke *zucht*.

Ik wilde eigenlijk de muur behangen waar de commode tegenaan komt. En dan boven zijn bed deze muursticker Muursticker Naamstempel | Muurstickers Teksten Kids | MUURSTICKERS /101WOONSTICKERS. Maar nu denk ik weer dat het misschien ook leuk is om het behang daar te doen waar zijn bed ook komt. Maar ja, dan is de muur met de commode weer zo leeg...

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Vind die tweede vreselijk.. Eerst en dan 2 muur en mooi samen met die sticker , helemaal gaaf

13. Amethist

Hahaha, nou het gaat toch het 2e behangetje worden. Ik vind die eerste ook nog steeds erg leuk, maar ben toch bang dat het te donker wordt en ik houd van lichte kamers. Dus zodoende...

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    behang nr 2 heel leuk! nr 1 vind ik leuk maar te donker en wat saai misschien voor de kinderkamer,
    die sticker is ook leuk zeg

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik vind de eerste het leukste met de sterren.

16. Hiekje

Hiekje Actief lid

14 jan 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind die met de sterren ook het leukst :)

17. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    ik zou zeker de eerste doen,. de tweede ben je denk ik snel zat en vind ik erg druk!!

18. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik zou gewoon een stuk afscheiden door een kastenwand en/of kamerschermen o.i.d. Daarachter kun je rommel kwijt, of de slee, wandelwagen... andere dingen die je niet gebruikt.

19. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    wij hebben dat behang met die sterren maar dan niet de hele muur.. alleen bovenaan 1 strook, staat erg gaaf!

20. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Nu we de kamer van onze zoon hebben besteld, zijn we ook op zoek naar een kledingkast voor onze dochter. Weet iemand leuke (online) adresjes waar ze leuke ( kinder)kasten verkopen, beetje landelijk en romantisch, liefst hout, maar max 350 euro? Misschien vraag ik teveel?

Deel Deze Pagina