Dank je Wortel! Ja, die dekbedovertrek is normaal 70,- Nou geen haar op mn hoofd dat er over denkt om dat uit te geven. Nu 1 van 30,- en 1 voor 18,75 haha! Schilderijtjes heb ik vandaag zelf gemaakt
Florida wat mooi! Wel spannend om voor een donker grijze muur in een meisjeskamer te gaan denk ik, maar ik vind het heel mooi!
Hier vond ik ook wel leuke slaapkamers: Kinderkamers, tienerkamers, meubelen, speelgoed en kinderbedden | Emob4kids
One of a Kind, wat een leuk bed! Ga je denk ik veel plezier van hebben. Die twee lades lijken me erg praktisch.
Sorry voor late reactie! @Cyntje : leuk die schilderijtjes! Hoe heb je die gemaakt? En dat is zeker een betere prijs voor dekbedden dan 70 euro . @Druif : dankjewel . Ik hou ook niet van "chaos" zeg maar, soms is het wel een rommeltje hoor als mevrouw heeft zitten spelen of als ik de was nog op moet ruimen, maar ik heb 'm meestal zo snel mogelijk opgeruimd. De kamer van jouw dochter is trouwens ook erg mooi! @wannabemom & Deesdees ; nope is niet van de vorige bewoner, we zitten hier nog, dit is een foto van haar huidige kamer. Het kleedje is eigenlijk een grandfoulard van de Xenos . Lekker makkelijk schoonmaken, even uitkloppen uit het raam en regelmatig even lekker de wasmachine in en het is weer fris. @Florida : mooi! Ik vind die lamp ook erg mooi zeg. Lekker kleurig. @Oneofkind : fijn bed, die lades zijn altijd fijn denk ik, soms kom ik weleens opbergruimte tekort met die van ons haha. @Nova : zo, inderdaad mooie slaapkamers! Thx voor de link, altijd prettig om ergens inspiratie op te kunnen doen . @hier : nog een paar dagen... en dan krijgen we de sleutel! Valerie weet al dat we gaan verhuizen, maar ze weet ook dat al haar speelgoed en haar kamer etc. mee gaat dus ik hoop dat ze een beetje goed kan wennen in ons nieuwe huis..
ja dat lijkt me ook heel erg praktisch En aangezien de kleine heel onrustig slaapt is dat hekje wel veilig voor hem
Hier ook een mannetje dat alle hoeken van het ledikant ziet in zijn slaap, maar hij slaapt nu ruim een maand in een eenpersoonsbed en is er pas 3 keer uitgevallen, terwijl hij tegen de rand aan slaapt. Soms kan het meevallen All, hebben jullie de Lief! Lifestyle kinderkamer collectie bij Leen Bakker al gezien? Ik vond de folder echt super leuk!
Heb het gezien en het is wel super leuk! Zou het bed alleen zelf niet zo snel kopen, omdat het eigenlijk te massaal is voor het kamertje waar ze komt te liggen. Maar het beddengoed en andere spulletjes zijn super leuk. Heb in ieder geval de hoeslakens en dekbedovertrekken gekocht voor het eenpersoonsbed! M'n meisje was er al meteen helemaal dol op... En wat ik dan erg jammer vond is dat er geen kledingkast bij te kopen is van dezelfde stijl als het bed. Die zou ik dan ook missen... en het is lastig om iets te vinden wat goed matcht (vind ik dan persoonlijk)
Ja!! Ik werd er ook helemaal hebberig van! jammergenoeg heb ik praktisch alle accessoires wel gekocht nu maar wie weet voor als ze over een paar jaar een eenpersoonbed krijgt... ze heeft nu een peuterbed.
one of a kind; wij hebben dit bed nu 9 maand en bevalt echt super, al hebben we de lade er onder uit want Elise heeft nog een speen 's nachts en die valt vaak onder het bed. Ik hoop dat hij jullie ook bevalt
Schilderdoekjes van de Action, Lappen stof (stofwinkel) er op lijmen (lijm alleen op de achterkant van het schilderdoek want die trekt door de stof heen en dat kun je anders zien (knutsellijm Action) Vilt (Action) in gewenste vorm knippen en op de stof plakken. Dikke garen (Wibra) er omheen lijmen. Echt héél simpel! En less is more Succes!
Het kamertje van mijn zoontje. Aan de andere kant staat er nog een blauwe kast met zijn kleding en speelgoed.