Oooh drama hier! Aangezien de tweede op komst is wordt het tijd dat de oudste naar de grote kamer verhuist. Daar zou ze meteen al gaan slapen maar dat was nog even opbergruimte toen we hier kwamen wonen en hebben toen haar meubels zolang op de kleinste kamer gezet. Mijn eerste plan was eigenlijk om gewoon de stijl van de babykamer door te voeren, alleen twijfel ik nu of ik dat nog wel zo leuk vind.... Zwangerschapstwijfels?
Hier is de kamer van onze jongste af. In mijn album zie je foto's hoe het eerst was. Wat is het lastig om een kleine kamer goed op de foto te krijgen zeg! Foto's zijn in het donker gemaakt, dus de kleuren zijn in het echt iets helderder. En er moet nog een krukje komen. Maar hoop dat jullie een idee hebben zo.
Mooi romantisch zeg! Tetta: weet niet hoe je vorige baby kamer was? Vind het zelf wel leuk om iets minder kinderlijk te gaan, maar ligt er maar het aan wat je had? Bij mn zoon ben ikmwel aardig anders gegaan, bij mn dochter heb ik dezelfde stijl aangehouden met andere meubels.
wat een ontzettend mooie kamers zijn voorbij gekomen. Helaas is combineren en gezellig maken en creaties mijn aller slechtste kant. Hopen dat ik er ooit beter in word.