wat voor soort muur hebben jullie, glad en al wit? dan zou je in principe dat witte behang niet hoeven te gebruiken, wij hebben namelijk ook gewoon op een lichte gladde muur het strepenbehang geplakt..
oh hij is helemaal geweldig geworden, leuk zeg, ga ik ook keer met me dochter doen, die is ook wel van de knutsel en heeft ze gelijk iets leuks vor op dr kamertje..waar had jij die stof vandaan?
Hier is de commode ook al een tijd weg, sinds de jongste zijn eigen kamertje heeft is die commode weg, omdat het kamertje ook veel te klein is en ik zijn speelgoed ook in het kamertje wilde hebben. hier spelen ze wel af en toe op hun kamer, maar het meest beneden hoor..is ook nog niet de leeftijd ervoor om daar te spelen, me oudste zoon is nu 11 en die speelt sinds paar jaar pas op zijn kamer..die begint zich nu een beetje terug te trekken daar..
Nee hoor niet te koop. Maar heb eigenlijk maar 1 album en zou dan weer iets aan moeten maken. Daar moest ik dan echt ff voor gaan zitten. Stofjes heb ik bij de stoffenwinkel vandaan. En bij de kringloop. Glitterlijm bij de action en de bloemtjes, hartjes en vlinder een keer bij de zeeman /wibra. ( had ik nog liggen) Het vogeltje had ik met kerst gekocht voor in een kerststukje maar een vogel hoort bij een vogelhuisje en niet bij de kerstspullen
dat is idd een idee..een kussen maken is ook wel grappig. ben wel benieuwd hoe die adventkalender er straks uitziet van jou.
als hij klaar is ( over een aantal maanden hoor), dan zal ik hem ook wel in mijn album zetten. Het is niet bijzonder hoor
@Eliesja, zagen is niet zo moeilijk.....maar ik heb mijn man daarvoor. Die is wel handig daarmee. Ik niet.
Nou krijg je 2 totaal verschillende reacties Ik heb jarenlang kleding en allerlei andere dingen genaaid. Ik heb altijd kleine stukjes stof kunnen kopen. Ik neem aan dat dat overal in nederland is.
I know. Mijn mannetje wordt soms gestoord van mij. Ik verzin vanalles en hij moet t dan maken En in mijn ogen zijn vel dingen zo gedaan, ff wat zagen en schuren en klaar. Maar in de praktijk verzin ik altijd dingen die dagen duren