Dankjewel! Helemaal zelf gemaakt... ik heb drie banen vliesbehang met de achterkant naar boven, en de lange kanten tegen elkaar aan op de grond gelegd (eerst de hoogte van de muur afgemeten), en heb daar uit de losse pols een boom en takken op getekend. Toen het hele zooitje uitgeknipt, en op de muur geplakt. De blaadjes heb ik uit staaltjes behang van de bouwmarkt geknipt. Vogelhuisje heb ik geschilderd, en onderin het huisje een fitting gedaan voor de lamp.
Bij de Karwei. het is er in het paars, en licht met blauwig(foto op pagina 1) en je hebt dit behang met gekleurde bloemen dacht ik.. zag trouwens dat dat paarse behang nu in de koopjeshoek lag, 3 rollen voor de helft van de prijs, maar weet niet of iedere karwei een koopjeshoekje heeft? En mischien dat die er dan wel uit gaat..
Wat een leuk topic! Zag erg leuke kamertjes voorbij komen. Wij zijn afgelopen weekend bezig geweest met de kamer van mijn meisje. Ze heeft een cyclaamroze wand met daarop panelen behangen met pip behang en de overige wanden zijn weer een andere kleur roze. Daarbij een wit bedje , witte kledingkast en een leuke witte kaptafel. Een brocante rek aan de muur met 2 porseleinen poppen (met leuke pijpenkrulletjes) en haar roze thee servies van blond.
hoi sinds gisteren heeft ze een peuterkamer prinsessen thema ze word 14 feb 2 jaar en moet zeggen het gaat prima gisteren wel paar keer erin en eruit geklomen maar vandaag heeeel makkelijk in haar bed gegaan ben trots op haar liefs van Citta