Mag ik vragen waar jullie het bed vandaan hebben? Mijn zoontje is er nog niet aan toe, maar vind het al wel leuk om af en toe eens te kijken wat er allemaal een beetje te krijgen is enzo. En vind deze wel erg leuk en idd erg handig ook met die trap.
Vind dit ook echt een leuk bedje, lijkt me dat ze hier al wel iets eerder in kunnen. Die hoogslaper waar ik net ook op reageerde vind ik ook wel een beetje eng. Zelfde vraag, waar hebben jullie hem gekocht?
Even een foto van de babykamer (nu al wel weer wat veranderd, klamboe weg en meer speelgoed erin en een kastje van Ikea met plastic bakken), maar de opstelling is hetzelfde.
ik heb hem een keer via marktplaats voor mijn dochter gekocht en nu dus door naar de jongste. dit soort bedjes hebben ze bij burgerhout volgens mij..dus heb eigelijk geen idee waar deze vandaan komt!
Tnx, vind het zo lekker meisjesachtig hihihi, precies de kamer zoals ik hem vroeger gewild had. Maar mijn meissie is er ook heel blij mee!
ja snap ik.. bij de xenos hebben ze nu heel veel van die dingen, leuke doosje om kraaltjes en kettingen in op te bergen. Mischien idee?
Even een vraagje voor de degene die panelen met behang hebben, of gewoon voor degene die het weet, van wat voor materiaal zijn de panelen?
je hebt verschillende maten mdf, dan neem je de dunste. heb het idee als je gewoon houten panelen neemt die gaan buigen. mdf is steviger.
Ja dat is waar, vindt het superleuk idee! Ik moet helaas nog even wachten met een nieuw kamertje, mijn kleine man is pas 10 maanden en is dus nog niet aan de beurt, haha Ben wel vast aan het rondneuzen, mooie kamertjes komen er voorbij