@Debby, leuk kamertje met dat pip! Valerie heeft ook haar naam met hetzelfde pip behang, en toevallig hebben we ook hetzelfde dekbedovertrek! En voor de baby heb ik het roze pip behang!
Wat een onwijs leuke kamertjes zitten erbij zeg!!! Dit is het kamertje van ons zoontje. Ik twijfel alleen of ik het niet ga verandere qua muren als hij een 1persoonsbedje krijgt....
Hallo allemaal, Mijn mannetje is bijna een peuter dus kijk hier nu mee. Dit weekend hebben we zijn grote jongens kamer in elkaar gezet. Dit is de linkerkant. Bekijk bijlage 141939
Recht vooruit. De boom heeft mijn vader op schaal overgetekend en geschilderd van een tekening van 20cm naar 2m. Bekijk bijlage 141942
Ik wilde gewoon reageren omdat ik de foto's zo leuk vind, zie nu pas dat jij het bent Wendy Leuke kamer voor Dane zeg! Wil hij al in een groot bed blijven liggen? De schildering vind ik trouwens supermooi!
Wat een mooi kamertje en mooie meubeltjes zeg!!! Ik vind toch dat je voor een meisje altijd wel warmere en gezelligere kamertjes kan maken dan voor een jongen. Blauw en groen zijn toch vrij 'koude' kleuren. Ben altijd wel een beetje jaloers op de meisjes mama's hoor