@ consider Leuke kamer en prachtige meubeltjes Waar heb je het bedje vandaan, moet namelijk ook nog een leuke kamer hebben voor onze kleine meid.
@Sunnyangel, ik heb het gekocht bij de Kidsfactory. De leen bakker heeft ook een bedje met hartjes erin alleen is deze helaas een stuk minder stevig.
Hééééé Daphne, Dat is een tijd geleden....de "juli mama's 2009". En je bent net bevallen van een meid zie ik, leuke naam!!! Gefeliciteerd! Met Dane gaat het super! Echt een grote kerel joh en kletst de oren van je hoofd hihi. Hij vindt zijn nieuwe bed geweldig. Het bed staat al een tijdje. Dane is vanaf zijn geboorte al een slechte slaper en wordt nog steeds vaak wakker. Nu met zijn grote bed gaat het wel beter moet ik zeggen. Hoe is het met Sid? En de combinatie nu met een 2e? Praat jij nog mee met die aparte site? Ben er al een jaar niet geweest....
Dank je! Ja 't is even wennen met nog een kleintje er bij maar tot dusver gaat alles erg goed, Sid doet erg lief tegen z'n zusje. In het begin bekeek hij haar van een afstandje maar nu wil hij haar telkens aaien en kusjes geven. Het is echt een lekker ventje, nog steeds een bijdehandje en we lachen ons rot om hem. Hij is ook al aardig aan het kletsen, zo leuk is dat he? Goed hee, dat Dane netjes blijft liggen. Gaat hij 's nachts niet spoken en spelen met z'n spullen? Sid slaapt nog in z'n ledikant (past makkelijk) maar we verwachten dat we hem binnenkort door kunnen schuiven naar een groter bed, mag zijn ledikant naar z'n zusje. Zeker als we met de zindelijkheidstraining beginnen moet hij makkelijk z'n bed uit kunnen. En ja, ik praat nog wel mee op dat andere forum, ik kom er niet veel aan toe en het is wat rustiger maar nog steeds gezellig. Kom anders nog een keer hoi zeggen, is leuk!
Kamer is bijna klaar... Boven haar bed komt nog een fotolijst van 40x50 ... Naast het matras "leeshoekje" komen nog 2 kasten en boven het matras een boekenplank ... Ook moeten er nog andere gordijnen komen daar gaan we morgen voor op pad Bekijk bijlage 143665
Eindelijk kan ik ook foto's plaatsen! Het is nog niet helemaal af...Finn zijn naam komt nog aan de muur. De letters had ik al van zijn babykamer, maar ik ben nog bezig met ze te bekleden met papier van Lief! Dat past er natuurlijk helemaal bij. En ik wil nog een soort wandzak aan de muur boven zijn hoofd. Dan kan daar zijn speen en zijn knuffel in als ie niet op bed ligt en dan kan hij daar nog een knuffel in stoppen o.i.d. Ben er erg trots op! Ow en de commode gaat nog weg. die hoort nog bij de babykamer, maar het is wel handig om hem nog te hebben nu. De babykamer gaat naar mijn moeder, voor de kleinkinderen. En aangezien mijn zus nog zwanger is heeft het geen haast. En het rolgordijn wordt ook nog vervangen, maar die krijgen we van mijn schoonmoeder. Dus nog even wachten. Het is wel een ergenis voor me nu! Zo'n mooi en net kamertje....en dan zo'n goor rolgordijn! Hahaha! Dat terwijl dat ding er nog geen twee jaar hangt!
Close up van het bedje. We hebben ook nog het blauwe dekbed van Lief! waar 'stoer' opstaat. Het rode kussentje is een klein kussentje.
Super leuk sarah! Leuk topic Wij gaan mogelijk deze zomer verhuizen en ik heb nu al zin om 2 nieuwe kamers voor de jongens te maken! De jongste heeft nog geen eigen kamer, dus extra leuk
Wat een ongelooflijk mooie kamer heeft jouw dochtertje zeg! Leuke meubeltjes, leuk dekbed, alles is leuk! De vloer vind ik ook erg mooi.
Sarah84, super leuke kamer hoor! Maar waar heb je dat bedje vandaan?? Lijkt me eigenlijk heel handig met die zijkanten. Cil