Hier de kamer van mn zoontje, vorig jaar mei is hij over gegaan naar zn nieuwe kamer! : Bekijk bijlage 146850
Wat een leuke kamertjes allemaal! Ook hier druk bezig met een peuterkamertje te maken voor onze dochter. Peuterbedje hebben we al. Alleen nu opzoek naar de andere meubels. Hoe hebben jullie dat gedaan? Hebben jullie gewoon de babykamer meubels gebruikt? Of andere meubeltjes? Wij willen de babykamer doorschuiven, en dus nieuwe meubels. Maar vind een leuke linnenkast en ladekast, die ook nog een beetje betaalbaar moet zijn, heel moeilijk te vinden. Duss.... Waar hebben jullie je peuterkamermeubeltjes vandaan??
@Cil...het bedje is van Baby en Tiener. De kast trouwens ook...het hoort bij elkaar. Ik vond het zo ook wel handig, omdat Finn in zn ledikant hele zn bed doorschoof. Nu alleen niet meer! Hahaha! Hij blijft ineens netjes onder zn deken liggen enzo. Maar goed...handig voor als hij eens wel ligt te woelen! Hij valt er niet uit!
@Tokkie, tis maar net wat je wil. Ik heb t peuterbed nieuw gekocht en de rest via MP, allemaal grootmoeders tijd en dat gepatineerd. Vind die oude stijl t leukst en dat kun je niet in de winkel kopen, niet voor n normale prijs in ieder geval.
Ik zou idd eens bij ikea gaan snuffelen, erg leuk en betaalbaar. De kast heb ik er ook vandaan en het bedje heb ik via mp.
Leuke kamertjes weer voorbij zien komen! Altijd leuk om ideetjes op te doen. Ik zal binnenkort eens een fotootje maken van het kamertje van mijn zoontje, maar dat hangt nog een beetje tussen een baby/peuter kamer in momenteel.
Wat leuk om te bekijken zeg! kan ik helemaal ideetjes op doen. Onze dochter moet straks ook kamer delen dus wil er wat leuks van maken!