We dachten eerst aan die houten luiken binnen wat je tegenwoordig ziet. Zo leuk, maar zo bewerkelijk...
kaboutertje, wat heb je verder in de kamer, dat lijkt me wel bepalend? (Sorry, als je het al gepost hebt en ik het gemist heb.) In haar vorige kamer had J. folie met daaruit Winnie the Pooh en vriendjes gesneden tegen de inkijk (was aan de galerij) en fuchsia gordijnen. In haar nieuwe kamer krijgt ze rolgordijnen van Lief! en misschien weer fuchsia gordijnen.
Rolluiken zitten buiten dus het is alleen tegen de inkijk. Ik denk dat ik door de stad maar eens een rondje ga fietsen en naar boven ga kijken
Shutters bedoel je. Ik vind ze ook heel mooi maar moet er niet aan denken om die dingen af te stoffen. En ik vind ze ook super duur. Wij hebben gewoon witte gordijnen hangen, zonder werkje erin, de kamer is al druk genoeg met al dat Pip gebeuren.
Dank U Juist dat afstoffen pffffffffffffff. Vind het hh niet erg, maar nu om de 2 dagen die dingen af te moeten gaan stoffen. Gewone vitrage vind ik dus niet zo... ( sorry) Ik zag hier ooit zo'n tak met uiltjes voorbij komen. Ik denk dat het zoiets gaat worden. Dus wel open ( en dat is dus mijn punt met vitrage het is gelijk weer zo bedekt. Maar zonder ook weer zo open ) Dan is het niet kaal, maar ook niet dicht.
@kaboutertje, je bent er al uit zo te lezen??.. anders zijn plisse gordijnen mischien ook wel wat, die kun je halverwege hangen (kan je als je wil gewoon overheen naar buiten kijken) en je kunt ze ook helemaal dicht doen, je hebt ze in verschillende stoffen en kleuren. succes met beslissen nog!
Ja we zijn er uit. Nu nog maken. Ben nog steeds met dat Kerstcadeautje bezig. Bijna klaar ben met nummer 20 bezig, dus nog 4 te gaan
Eindelijk heb ik foto's van Luca's hutbed. Het is peuter formaat en zelfgemaakt. Hier zijn de foto's!
Ik heb er ook al eens aan zitten denken om ziets zelf te maken (manlief dan haha) Maar ik vraag mij af of dat zin heeft? Mag ik vragen hoeveel het je gekost heeft? En hoeveel tijd er in is gaan zitten?
In totaal max 200 euro, dat is hout, verf enz. Het bed was in een halve dag af, Luca kon er meteen zijn middagdutje in doen. De volgende dag verven, smiddags logeren vanwege de stank. Dan nog een halve dag voor de afwerking... Zoiets! Ik heb het uitgekozen en mijn man heeft alles alleen gedaan. Dus is erg makkelijk.
Een halve dag???? Het klinkt zo makkelijk als een kant en klaar bouwpakket. 200 is idd niet veel, dart scheelt nogal als je t helemaal af koopt. mmm, k ga manlief maar alvast voorbereiden denk ik :-D
erg leuk zeg, wat knap van je man en scheelt echt giga met de prijs in een winkel, betaal je al gauw 700 euro! ik laat het volgende bedje die danny krijgt maken van steigerhout. Ben dan ook rond de 400 euro kwijt.
Sannaa, stoer bedje, is leuk geworden! Hierbij wat fotootjes van mijn zoontjes peuterkamertje, al is het nog een beetje baby-achtig met de commode, hij zit er nog een beetje tussenin, geen baby en geen peuter.
En de laatste foto: Commode is van babypark, de boom van Karwei, de kast van Ikea, witte speelgoedkist van de Kwantum en het bedje van Bopita.