Vorige week zijn we verhuisd en heeft onze Beau een mooie nieuwe kamer gekregen. Bij deze het resultaat!
@Snoopy; Thanx! Behang is van Lief! Vonden het wel erg leuk en stoer voor zijn kamer. Hij is er ook helemaal dol op, vooral de vliegtuigjes.
Ik neem even een abootje . Kan ik alvast wat inspiratie op doen als wij Valerie haar kamer meer meisjesachtig gaan maken (weet m'n man nog niet maar dat komt er heus wel van ). Hij is nu nog te neutraal en baby naar m'n zin. Jammer dat er al zoveel foto's weer verdwenen zijn, heb even terug gebladerd. @DeesDees : mooie kamer hoor!
@Marjann; Wat een mooie vlinder heb je op de muur? Heb je die zelf gemaakt of gekocht? Ik ben namelijk op zoek naar mooie vlinders voor op mijn dochters kamertje.
oh leuk even showen, zijn kamertje is hier nog niet helemaal af, was net na de verhuizing, dus de aankleding van mickey mist nog
oh en de tafel staat intussen in de woonkamer omdat hij het toch leuker vind om daar te spelen, en er ligt nu ook een groot autoweg kleed
Leuk, leuk! Kom op dames, show jullie kamertjes!! Heb echt inspiratie nodig. Ik heb nu de muren klaar (verf en behang) maar heb nog ideetjes nodig wat ik op de muur kan hangen ofzo. De langste muur is nl erg kaal...
Me zoontje is nog wel geen peuter maar we hebben ze kamer voor de aankomende jaren wel klaar en hij slaap er heerlijk in...
we zijn dit weekend verhuisd en ons meisje heeft een kamer in pip studio stijl gekregen, zal morgenavond even een fotootje plaatsen.
hiih leuk dat bed he mijn zoontje heeft hem ook en de tent ook mijn zoontje slaap nu op de halve hoogslaper
Vind het bed super, en Beau ook Hij is nog niet groot genoeg voor de hoogslaper maar dat zal hij straks vast ook geweldig vinden.
die van mij geniet x op x als hij omhoog gaat whaha hij zegt nu elke keer als die na bed moet mama ik in grote bed he qwhahahahah