ik zag hier een kamertje met op de muur de naam Lune! wat een gave naam zeg!!!!!!! mooie kamertjes allemaal. mocht het mij ook OOIT lukken hier een foto te plaatsen dan horen jullie nog van me.... (dummy me...)
Nope, van comingkids (www.comingkids.nl) Bevalt goed! Als de jongste straks een jaar of 2,5 is gaat hij erin en krijgt mijn dochter een groot bed.
Jo, als ik het goed zie heb jij het Ikea metalen meegroeibedje wat wij ook op het oog hebben. Die kan met het meegroeimatras in 3 maten las ik. De kleinste maat is 1.35, maar weet jij de maat waar je 'm daarna in kan zetten? En omdat Ikea wat afwijkende maten heeft (iets groter) zat ik eraan te denken om dekbed en -hoes in een 1-persoonsmaat te doen, heb jij dat ook?
hee leuk dit forum! Wij gaan verhuizen dus dochter krijgt een nieuwe kamer. Zit te denken aan een lichtroze muur, rest wit, meubeltjes zijn wit, en dan lekkere felgekleurde assecoires. Meer foto's!! ; ) hihi!
Volgens dochterlief is het lieveheersbeestjesbehang, rood dus Deze week komt er ook nog een polkadotdekbed en dan is het wat mij betreft echt af Alleen mag er van dochterlief meer roze in dus oma maakt ook nog een lichtroze dekbedovertrek in ruitjes met bolletje en natuurlijk ook 1 voor het poppenbed
Ik zit te twijfelen om een wand polkadot fuschia roze/wit te doen en de wand daar tegen over in licht roze met witte ruit. Ben alleen zo bang dat het te druk word :-S of te zoetsappig want ga het combineren met de stuva kasten van de ikea met wit/roze
Heel erg leuk zeg. Ik vind het alleen wel jammer dat je de polkadotjes behang niet op patroon hebt geplakt.
sjalleke Wij hebben voor onze dochter hetzelfde behang, ook met die elfjes en dan de andere muur met roze/witte ruit. Zal morgen even een foto maken ook is het nog niet helemaal af. Polkadot, wat bedoel je daarmee? En waar heb je mooie witte kast vandaan en die mooie lamp? (is het een soort nachtlamp?)
Wouw wat gaaf! Is het allemaal behang? en dat bruine met lichte ook? lijkt me echt superleuk voor me meisje haar kamer. Zij word straks 2 en ik wil graag haar kamer naar een leuke lieve stoere peuterkamer maken voor haar maar zoek nog leuke ideeen. De kamer van je dochter is wel heeeeeeel leuk! Waar heb je het behang weg als t allemaal behang is?