Ben erg benieuwd naar je roze met zilver behang? Heb je een fotootje? We zijn nu met de nieuwe kamer van Julie begonnen en op zoek naar inspiratie
Hebben jullie je dochter vrenoemd naar de maand waar ze in geboren is? Of is dat toeval? ( zo even lekker off topic)
Bedoel je Julie? Nee haha dat was toeval dat ze ook in juli geboren is. Als ze in juni was geboren was het iig geen June geworden .
Zo worden er in de lente meer lentes geboren en met kerst meer noelles en noel's Dus dacht.. Maar ik vind het een mooie naam! ( ook de namen hierboven ongeacht wanneer ze geboren zijn)
@dreumesmama: Ik weet de prijs niet, maar ik zag van de week een kroonluchter bij de Karwei. Misschien eens kijken?
Jawel ben best crea. ( al zeg ik het zelf) Mijn huisje is af. Gisteren gemaakt en ligt nu nog op een kantje te drogen. Zal morgen een foto maken. Dan kan hij rechtop staan. Anders druipt nu zo de glitterlijm naar beneden Maar ja een hele kamer is weer van een ander kaliber he.
Truus, wat een superstoere kamer voor Lars! Heel gaaf al die sterren! Moest even glimlachen om dat kleine schattige stoeltje onder dat grote bureau (die je zo te zien nu nog als commode gebruikt )
Dankje meiden. Dat stoeltje hebben we in middels maar weg gezet. Lars vond dat stoeltje erg makkelijk om daarmee op het buro te klimmen. En dan naar buiten te kijken. :S leek me nu niet echt de bedoeling. Dus die staat maar even op een andere kamer. Letters hebben we zelf gemaakt. Mooie letter uitprinten op een A4tje. Overtrekken op een plaat MDF hout. Schilderen en klaar. Stuk goedkoper als kant en klaar hoor. En je kunt zelf je lettertype uitzoeken.
@ Truus. Mooie, stoere kamer zeg! Die letters ga ik onthouden! We hebben nu ook letters, maar die zijn (te) klein. Wij gaan de kamer van ons zoontje ook veranderen en we hebben hetzelfde sterrenbehang klaarliggen!!! We gaan het wel anders doen. Op één muur komen 3 banen sterrenbehang gecombineerd (om en om) met 4 banen wit behang. Ben benieuwd.. ha ha
Er staat een foto in mijn album. De hartjes zijn parelmoer, maar door de flitser zie je dat niet. En ik heb op het stokje een zilver glitter vogeltje gemaakt.
trouwens wanneer is jullie commode weggegaan? Toen ze zindelijk werden? Ik zie zulke leuke kamers. Maar ik heb zo weinig plek op haar kamer. Haar commode wordt een bureau uiteindelijk dat wel. Ik zou wel wat speelruimte willen hebben. Spelen ze veel op hun kamer?
Nooit, een slaapkamer is om in te slapen. (nu nog, ooit komt vanzelf wel de vraag ) Commode is hier nog niet heel lang weg. Na het douchen droogde ik af op de commode. En kk was bij net 2 zindelijk, dus hij heeft hier heel lang gestaan zonder luiers.
De commode staat hier nog (ondanks dat zoonlief al een half jaar zindelijk is).. ik vind het makkelijk met aankleden e.d. Over een paar jaar zal ik 'm vervangen door een bureautje. Er wordt hier alleen voor het slapen en direct na het slapen gespeeld op de kamer. Daar is ruim voldoende ruimte voor.. het is een erg grote kamer.
Klinkt goed, alleen het uitzagen..is dat moeilijk? dat is zeker een stuk goedkoper, vind die letters mega duur!