Gekke rode vlekjes

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Riverr, 13 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Omdat ik toch een beetje nieuwsgierig ben en ik zelf geen idee heb wilde ik toch even kijken of iemand van hier het misschien herkent.

Afgelopen donderdag aan het eind van de middag had mijn zoontje ineens een soort uitslag in z'n nek. Ik dacht er niet zo veel van, dacht misschien is het warmte, misschien wat uitslag van zand ofzo.
    Vrijdag ochtend zaten ze er nog steeds en aan het eind van de ochtend kwam de een na de ander omhoog, had hij ook koorts en was weer hangerig. Zaterdag was alles weer zo goed als verdwenen.

Maandag hetzelfde verhaal.. Opeens kwamen die rode vlekjes weer op en eind van de dag had hij weer koorts. De nacht van maandag op dinsdag ook koorts, dinsdagochtend werd hij wakker zonder koorts en ook de vlekjes waren weer weg.
    Vannacht enorm lopen spoken en wederom zitten die vlekjes er weer.. Nu geen koorts trouwens.

Je zou kunnen zeggen ga naar de dokter maar hij lijkt er geen last van te hebben en heeft nu ook geen koorts. Heeft 1 van jullie een idee wat het is?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,3 KB
      Weergaven:
      4
  2. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    En nog een foto..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,5 KB
      Weergaven:
      7
  3. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Zesde ziekte?

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.324
    10.292
    113
    Apart helaas weet ik niet wat het is maar het lijkt op wat uk ook heeft. Hier zijn het ook echt bultjes hij heeft geen koorts maar het jeukt wel. Dacht ook aan warmtebultjes maar het verdwijnt ( nog) niet.

5. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Zien ze er zo uit only? Ik zie deze net op z'n rug

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,5 KB
      Weergaven:
      4
  6. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.324
    10.292
    113
    Heb gezocht op internet het zou warmtebultjes kunnen zijn als er bacterien bij komen kun je er koorts van krijgen. Ze zeggen dat je in dat geval de huisarts moet bellen.

Zo min mogelijk aantrekken ,veel drinken, afkoelen, niet wrijven maar deppen bij het afdrogen.

Deel Deze Pagina