Welk Superman pak en bevalt het?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door bunchy, 25 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Voor zoon van bijna zes wil ik een Superman pak kopen. De prijzen liegen er niet om dus wil geen kat in de zak kopen..
    Tips?

2. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Hoge Kwaliteit Jongens Cosplay Superman Kostuums Kinderkleding Voor Halloween in hoge kwaliteit jongens kinderen kleding superman cosplay kostuums voor halloween    (Meestal de aziatische kle van kleding op AliExpress.com | Alibaba Groep

wij kopen altijd gewoon zoiets, net zoals de anna en elsa jurken voor onze dochter,

gaat meestal een maand of 4/5 mee maar word wel veel mee gespeeld,kwaliteit is natuurlijk wel wat minder, maar ach... voor onze dochter hebben we nu voor de derde keer een elsa jurk gekocht, onze zoon had eerst een powerranger pak daarna een superman pak en nu die kapot is zegt hij ach ik hoef die ook niet meer, ik heb liever een iron man ... dus die 4/5 maanden is elke keer lang zat voordat hij er op uitgekeken is

3. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Ok! Heb m zaterdag al nodig.. Dus deze kan ik helaas niet bestellen..

4. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Zoontje heeft een Spidermanpak van de H&M, half jaar geleden voor z'n verjaardag gekregen en al veel gedragen maar blijft mooi...was 25 euro meen ik.

Deel Deze Pagina