Weet niet of het inmiddels al gelukt is.. Maar misschien een printscreen van de foto maken en die delen
Oh dat is nog best lang. Een vaas met bloemen heb je t hier over minuten. Of t nu die bolle is of mn dochter...
Die bolle Mijn bolle kwam vanmorgen met een kikker en net met een vogeltje. Bij dat vogeltje zei m’n moeder; ‘IK GA NU NAAR HUIS!!!’ Nah ja! Neemt ie een keer iets mee voor z’n oma (Ik zeg altijd dat Elmi haar kleinKAT is. Of haar zesde kleinkind)
Hier gelukkig muizen en de afgelopen weken al genoeg op mogen ruimen ineens. Tijden niet geweest, maar wie van de twee ze nou meeneemt...die ouwe komt af en toe buiten sinds t wat warmer is (reuma pootjes). Geloof ook dat vogelgriep hier lokaal ff hard in hakt, dus laat t maar ff bij muizen. (Vogelkooi kinderboerderij was leeg (ze zaten ook niet in t binnenverblijf), vlakbij ook een duif die er ook niet best uit zag en opvallend veel dooie vogels (al let je er nu ook meer op allicht))
Wat grappig. Ik dacht dat die eerste foto op de kop was En fie tweede.. Waarom heeft het rode katje zijn pootje zo gek... oh nee. Dat is pootje van de schilpad. Schatjes zijn het
Net als bij @Vero0504 zijn het foto's uit het pre-kindertijdperk, dus inmiddels zijn ze iets meer verfomfaaid. Of dat aan onze kinderen ligt of aan de 5 extra levensjaren laat ik in het midden
Je kunt Googlen op 'foto comprimeren'. Daarmee moet het vast en zeker goed komen als je alle stappen goed volgt
Ben wel benieuwd naar een foto van z'n kop! Ragdolls EN Maine Coons zijn altijd prachtig, dus naar deze combi ben ik natuurlijk reuze benieuwd!
Pas door jouw bericht zie ik dat het pootje van de schildpadpoes heel erg op die van de rode lijkt. Wat een bijzondere verschijning zo die schildpadpoes! @Lotion
Ze kwamen met 4 maanden oud tegelijk in huis. Allebei uit het asiel gehaald. Helaas is de grijze kat al met 10 jaar overleden. De andere is nu 12 jaar en een beetje een oude chagrijn aan t worden. Bekijk bijlage 729018 Bekijk bijlage 729019
Huh, is dat een Siberische kat met stamboom? (Siberische boskat bestaat niet meer). Ik zie t er echt niet in....