Onze buitenpoes Is eigenlijk van mijn ouders (aka de buren), maar zit heel vaak in onze tuin, en doet niets liever dan vogels achterna zitten en in bomen klimmen. Ze volgt je graag en is heel graag ergens bij. Springt op iedereen z'n schoot (maar kwijlt superhard als ze dan ronkt haha) Onze eigen kat komt niet buiten voorlopig, dus nu hebben we een binnen en buitenpoes de dikke en de dunne, voor de rest lijken ze redelijk hard op elkaar. Samen met m'n vader uit het asiel gaan redden, kwam meteen kopjes geven toen we daar binnen kwamen
Onze tijger, nu 9 maandjes oud. & onze mini. Stukken kleiner als tijger, vooral haar pootjes. Ras is onbekend, mijn moeder heeft haar gered als kitten. Ze is ongeveer 4 jaar oud nu.
Onze kat is ook dol op rijst! Verder krijgt hij vooral vis/kip. ("Echt" kattenvoer verkopen ze hier niet.)
Is zeker waar. Wat een rare dingen zitten er soms in die blikjes eigenlijk... Maar iets van brokjes soms leek me wel handig.
Dit is jaren geleden en tegenwoordig woont deze mooie vent bij schoonouders (hier om de hoek dus we zien hem gelukkig dagelijks - meneer kon niet omgaan met de stress van een baby in huis en plukte zichzelf kaal, gelukkig is hij nu weer helemaal happy). Een Siamees.