2 van onze poezen, in totaal hebben we er 3. De oudste is net 2 jaar en de andere 2 zijn zusjes van 8 maanden. Het zijn sphynxen (naaktkatten) wij hebben een kleine cattery met dit ras. Edit: foto helaas op zijn kant en krijg hem niet gedraaid...
Mijn schatjes (rode is een kater en de andere is zijn zusje.) Poes is op de foto zwanger en inmiddels bevallen van een heel mooi nestje, nu 2 weken en 4 dagen oud.
Dank je Boedah! Hij fotografeert ook zo lekker. Elke dag schiet ik wel een plaatje van hem waarbij ik denk: aaaaahhhh, je kan zo in een tijdschrift Hier nog eentje omdat ik hem zo schattig vind:
Onze Rocky is van 11 mei, vorig jaar. Een echte knuffel kont aan de ene zijde helemaal wit andere kant rode vlekken en de hondjes.
Wauw, wat een plaatje! Onze poes Muisje staat mooi op de foto maar onze grote zwarte kater moet daar niks van hebben haha. Vanavond weer proberen
Mooie bloterds!! Hebben jullie al nagedacht over hoe je straks een baby gaat combineren met de sphynxen? Ik vrees dat mijn overaanhaankelijke bloterds bijv bij de baby in de box zullen willen en dat wil ik niet ivm hygiene.