show je positietrouwjurk!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lov23, 30 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik ga over een week of 3 naar die winkel om te kijken of ze iets hebben dat ik leuk vind.

2. Minerva

Minerva Niet meer actief

Nou, ik ben er een poosje geleden geweest en ik vond het maar matig. Wat een slecht afwerkniveau van de jurken zeg! De naden en zoom zat er regelmatig scheef in (haalt jurk uit het model), veel van hetzelfde, geen prettige stofjes (synthetisch...!) en ik vraag me af of ze veel hebben voor zwangere vrouwen. Je moet dan écht gaan zoeken naar jurken met rijgkoorden achterin, maar dan nog is het model er vaak niet naar, want die legt dan de nadruk op je middel. Voor zwangere vrouwen is het juist mooi is als je een empire-model hebt, want dat komt het beste je figuur ten goede (imho).

Ik zou eens gaan kijken bij Tiffany Rose o.i.d. Ik weet dat Mamalicious ook mooie gelegenheidsjurken heeft, net als Queen Mum.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oei dan ga ik geen moeite doen;)

Klopt idd tegen die tijd maar eens gewoon bij mamalicious enz kijken;)

Tiffany rosé is ook mijn favo moet ik zeggen

4. Minerva

Minerva Niet meer actief

Tja, als je voor weinig geld een galajurk wilt halen én je bent niet zwanger, dan kun je daar best kijken :) Verwacht alleen niet teveel kwaliteit, maar daar zijn de prijzen ook naar. "Gewone" jurken moet je niet gaan dragen als je wat verder gevorderd bent in je zwangerschap, want die zijn qua model niet gemaakt op de uitbolling van je middel en dat ziet er dan niet uit ;) Als een tang op een varken, zeg maar.... Hehehe.

Hoe weet ik dit? Nou, met ongeveer 20 - 22 weken zwangerschap heb ik bij de H&M bijna alle (niet-positiemode)zomerjurkjes gepast onder het mom van "dat kan vast wel", nou.... Niet dus! Ik kwam zwaar gedesillusioneerd het pashokje weer uit.... Bij alle jurkjes kom je in de knoei met je middel.

5. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Oh, en ik weet niet waar je woont maar ook in Maastricht is er een winkel die positiebruidsmode verkoopt: Vida Mama :: Home Daar ga ik binnenkort ook kijken.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Minerva ja dat gewone jurkjes niet zo mooi zitten snap ik dan wel :p

Gfh bedankt voor de tip ;) woon idd in de buurt van Maastricht!

7. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Oh mooi! Wat toevallig dan!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahah ja :D

9. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
  10. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Hier mijn jurk...
    16-08-2012 getrouwd en 07-09-2012 bevallen (6 weken te vrieg, dus net op tijd getrouwd ;))

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24 KB
      Weergaven:
      60
  11. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    te VROEG heet zoiets....
    Pfff, dikke vingers met dit weer :x

12. Minerva

Minerva Niet meer actief

Lol!

Maareuh... Dat ziet er mooi uit zeg!

Asos.com is inderdaad ook een goede tip!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mooi croissantje!

14. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Thanks!
    Vond 'm zelf ook erg geslaagd... ;)

Gevonden bij Future Maman in 's Hertogenbosch.
    Ze hebben ook een winkel in Breda en Rotterdam, maar de bruidsjurken hingen voornamelijk in die vestiging, vandaar.

15. XoXo

XoXo Niet meer actief

Die site is betrouwbaar, bestel er regelmatig wat (geen positietrouwjurk :p) Komt allemaal uit china, dus bij bestellingen boven de 22 euro betaal je invoerrechten.
    Even van een andere site:
    Voor pakketjes boven de 22 euro moet je betalen. Je hebt hier 2 gevallen:
    Pakketjes met een waarde tussen de 22 en 150 euro. Hier moet je omzetbelasting over betalen. In de meeste gevallen is dit 21%.
    Pakketjes met een waarde van meer dan 150 euro. Hier betaal je zowel douanerechten als omzetbelasting voor.

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    #36 Antares, 31 jul 2013
    Laatst bewerkt: 31 jul 2013
    Hey ik was nog niet zover zwanger maar mijn coupeuse? Of hoe die kleermaakster ook heet zei dat er van heel veel jurkenals je ze 2 maten groter koopt heel mooie jurk te makenis voor dikkebuiken! Ze heeft die van mij in taille niet aangepast maar de rest wel....nu was ik misselijk en uets teveel afgevallen......dus viel hij ruimer en dat was zo snel niet meer aan te passen :(

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oké thx voor je info;)

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Antares zou idd ook wel kunnen.....
    Maar eigenlijk wil ik niet te veel geld uitgeven.....we houden het klein ;)

19. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
  20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ja wat is niet teveel. ...hihi ik heb een jurk van bijna 7000 euro.

Van de oude collecties dus voor mij inclusief ondergoed en sluier en hoepel voor net geen 700 euro. ..dus ook niet 'duur' . Maar ik wilde een echte trouwjurk :D en low budget getrouwd verder hoor!

Deel Deze Pagina