Deze van mij overlaatst helemaal niet duur en was een gewoon kleedje uit de miss etam van zeker 3 jaar geleden Bekijk bijlage 341416
Oei late reactie, sorry! Ik heb even gekeken of ik nog kon vinden welke maat de jurk is die ik heb maar helaas geen kaartje in de jurk en ik kan de factuur ook niet meer terug vinden in mijn email Wat wij toen hebben gedaan is echt onze maten opmeten. Dus even aan de slag met het meetlint en dan daaruit de maat opzoeken. We hebben toen ook nog een maat groter besteld. Liever iets te groot zodat hij ingenomen kan worden dan te klein en er niets mee kunnen. Bij mij moest er rond de buik wel flink wat van af, puur omdat ik het te bol vond zeg maar en van de lengte moest ook nog eens een halve meter af Ik vond het best spannend om zo te bestellen maar het is bij mij héél goed uitgevallen! Gaat hier dan wel om een gala/avond jurk maar goed, zelfde idee lijkt me. Ik kan me zelfs nog herinneren dat het gratis verzenden was maar dát durf ik niet te garanderen. Succes met je zoektocht en uiteraard gefeliciteerd met het voorgenomen huwelijk