Waarschijnlijk zijn hier al draadjes van maar de Zoek balk doet t niet op mijn tel en kan t niet zo snel terugvinden. Dus als iemand t draadje voor mij heeft mag hij geupt worden. Maar welke (budget) test is nou t best? Ik heb nu die van zwanger en Kids maar blijkbaar geeft ie vaak een vals positief resultaat. Hoor graag jullie ervaringen!
Ik zelf ben erg tevreden met de action testen 2 voor 1,49. Ik testte daarmee op 8dpo positief met middag urine en daarna liepen de testen mooi op.
Ik ben zelf erg tevreden over de zw testen van kv 2v5. Die pikken vrij snel hcg op en dan heb je 2 testen voor 5 euro. Op zich prima om verder mee te werken als er eenmaal een streepje op staat. Ben zelf zoiezo geen voorstander van heel vroeg testen maar als je dat wel bent vind je dit misschien wel te prijzig. De testen van de action zijn wat minder gevoelig maar als daar een streep op komt moet die op de kv test al een stuk duidelijker zijn. Volgens mij waren die van action 2 voor 1.50. Er zijn ongetwijfeld meer testen maar heb idd wel vaker gelezen dat die van zwanger en Kids vaker vals positief testen.
Ik vindt die van de action en kv 2v5 fijn. Het is wel zo dat als op de action test een streepje staat deze op de kv 2v5 al veel duidelijker is. Ik ben begonnen met testen met de action en doe nu met beide merken de test
Ik heb nooit problemen gehad met de zwanger&kids zwangerschapstesten en de ovulatietesten van Z&K zijn echt geweldig. Maar kruidvat 2v5 is ook heel goed en gevoelig. Alleen zou ik dan de wondfo testen nemen, aangezien deze precies gelijk zijn aan de kruidvat 2v5, alleen veel goedkoper online.