Dag dames. Zoals je kan zien in mijn handtekening heb ik lange cyclussen. Vorige ronde voor het eerst begonnen met ovulatietesten. Toen met de actiontest op dag 21/22 duidelijke positieve test. Nu op dag 8 begonnen met ovulatietesten van zw en Kids, omdat ik rekbare afscheiding had, toen nog beetje wit. Dit werd steeds helderder en dag 10 en 11 echt zoals vruchtbare afscheiding is. Het voelde ook nat aan van onderen. Nu op dag 12 en het voelt redelijk droog aan van onderen en het lukt ook niet meer goed om draden te trekken, het is een beetje wit, plakkerig, korrelig. Dag 11 en 12 wat krampjes gehad links onderin mijn buik wat ik herken van rond mijn eisprong. Alleen laten mijn testen niet overduidelijk een knaller zien. Ik dacht zelf gisteren middag/avond dat die wel positief kon zijn, maar nu was die zojuist nog weer behoorlijk donker en hij hoort dan toch weer af te lopen? Willen jullie meekijken?
Dankjewel voor je reactie. Is het dan normaal dat ik nu geen vruchtbaar slijm meer heb? Wat vind je van de derde en vierde van onder? Die streepjes zijn toch ook even donker? Dus positief? Kan ik er dan vanuit gaan dat vandaag mijn eisprong plaats vind of heeft gevonden?
Ik vind het een lastige.. mijn ervaring is dat de test streep bij deze testen echt wel donkerder kan zijn dan op jouw foto. Ook omdat je zegt dat je vorige maand zo'n duidelijke test had.. ook vind ik die van vandaag vrij donker voor eventueel na je eisprong. Nu heb ik zelf pcos met lange en onregelmatige cyclussen en heb ik deze ronde ook veel testen al die net wel/net niet positief zijn. Terwijl ik meestal veel duidelijkheid had de vorige rondes. Misschien dat het bij jou ook zo is, dat je eitje wil rijpen, maar net niet lukt om te springen. Dan probeert hij het een paar dagen later nog eens.. Heb dus geen duidelijk antwoord voor je, maar denk wel mee sowieso blijven doortesten is mijn advies
Oei dit is lastig inderdaad! Puur afgaand op de testen zou ik zeggen dat de laatste het meest donker is?
Bedankt voor je reactie. Fijne informatie want ik wist niet dat dat kon. Dat het niet lukt om te springen en dat die het dan na een aantal dagen weer probeert. De vorige keer had ik maar een paar zw en kids testen om te proberen en die bleven allemaal vrij licht, toen verder met action en daarop echt een knaller en zw en kids ongeveer zoals deze nu. We klussen nu om de dag en ik test nog maar even door, maar in combi met mijn afscheiding dacht ik dat de eisprong nu toch al geweest was. Vanavond nog een keer getest en die is weer lichter.
Mijn ervaring is dat de knaller bij deze testen echt niet te missen is. Als ik twijfel dan test ik altijd door en blijkt tot nu toe altijd mijn piek nog niet geweest te zijn. Zie hierbij een positieve test van mij
Die knalt wel degelijk ja. Dit heb ik ook met een actiontest gehad vorige ronde, maar nog niet met zw en kids. Ik test nog even door. Denk je wel dat die de komende dagen zal komen dan? Of kan dat ook nog een week duren?
Ik had ook altijd zo'n dikke knaller. Als je twijfelt of ie positief is, zou ik nog doortesten. Ik had ook wel bijna positieve testen dat ik twijfelde van is ie nou wel of nog niet positief? Dan werden ze weer lichter en bleef ik twijfelen. En dan later alsnog een mega niet te missen knalstreep. De ovu testen van z&k geven bij de meeste vrouwen echt n hele duidelijke. Aan je rijtje te zien zou ik dus zeggen dat ie nog niet geweest is.
Er is niks van te zeggen, maar ik heb het idee dat je er wel dicht tegenaan zit, zeker blijven doortesten! Als je denkt dat je er bijna bent, dan 2x per dag testen Ik ben gaan tempen om mijn eisprong te bevestigen
Nu wel een positieve☺ heb wel wat gedronken dus denk dat die anders nog donkerder was. Morgenvroeg hopelijk een knaller.