Kennen jullie websites waar je trouwjurken kan die ook niet te duur zijn? Ik kijk regelmatig op Zalando bij de galajurken en daar staan soms wel leuke dingen bij, maar die zijn ook vlug uitverkocht. Ik ben nu op zoek naar nog zo'n websites waar ik regelmatig eens kan kijken. Bestellen wil ik pas doen als ik weet welke maat ik terug ga hebben na de bevalling.
Bij asos.com hebben ze ook trouwjurken voor een zacht prijsje. Of eventueel een Chinese website zoals aliexpress.com. Lees daar wel even goed de recensies van de verkoper, het liefst met foto. Want niet iedereen levert daar een goed product
Phase Eight heeft een paar mooie! Heb er zelf een paar gewone jurken van en erg goede kwaliteit en mooie pasvorm Women's Fashion | Dresses, Clothing & Accessories | Phase Eight
Ik weet niet wat je precies zoekt qua stijl, ik heb mijn trouwjurk te koop. Afhankelijk van je maat en of je dat leuk zou vinden natuurlijk.. ik hoef er geen wereld prijs voor, wel een normaal bedrag en weet ook een coupeuse die trouwjurken compleet op maat kan maken.
heb veel mensen gehoord die zwaar ontevreden zijn over Light in the box, met name dat je niet krijgt wat afgebeeld is, of gewoonweg niets geleverd krijgt... of veeeeeels te laat.
ik heb overigens wel fotos hoor. maar geen idee hoe die hier te plaatsen dus je mag me indien gewenst je email adres sturen in PB
Ik heb er ooit latin schoenen gehaald voor stijldansen en kreeg het netjes geleverd en ook wat er op de afbeelding stond. Dus geen slechte ervaringen mee.
Aliexpres, je moet wel goed opmeten en de verkoper om echte foto's vragen maar er staan hele mooi jurken voor heel weinig geld oo.
Ik heb een trouwjurk gekocht voor 400 euro incl hoepel twv 50 euro (jurk was 350) dat was een echte prinsessen jurk. Ze heeft een webshop maar je kan ook langs in adam. Ik kan je in pb dan wel de website sturen mocht je interesse hebben weet niet of ik dat hier mag posten want het is niet dat ik reclame wil maken ofzo.
een vriendin had online besteld via allie expres en heeft er veel spijt van gehad ik heb de mijne te koop deze kan van maat 36 tot 40 geregen worden en valt altijd te onderhandelen het is altijd heel moeilijk wens je al het goeds toe onwijs veel liefde op die dag het is zo voorbij ik dacht zelf de volgende dag is het nu al voorbij hihi
wij gaan 8 september trouwen en we hebben enorm goed gezocht online, maar heb niks moois kunnen vinden. Heb 1 website gevonden uit het buitenland met enorm veel keus voor weinig geld maar er stond geen nummer of email bij alleen een contact pagina. Ik heb daarom daar niks besteld. Mag ik vragen wat je budget is? Je hebt namelijk ook in Eindhoven een trouwwinkel outlet zitten. Daar kun je ook misschien wel slagen. Die jurken zitten tussen de 500 en 1200 euro. Ik ben uiteindelijk bij een andere zaak geslaagd. Heel erg blij met de service. Als je meer wil weten waar doe maar pb. De jurken daar zijn ook tussen de 800 en 2000 euro)
In Leiden (en binnenkort in Amsterdam) heb je een winkel waar ze gala jurken en ook bruidsjurken verkopen. Home - Honneloeloe Galajurken, Cocktailjurken, Trouwjurken en meer!
Ik heb mijn jurk laten maken in China via de site dressilyme. Was precies zoals ik hem had besteld, ook qua maat. Mijn zus heeft haar jurk ook daar vandaan (voor onze bruiloft) en deze was ook erg mooi.
Ik ben van België. Winkels in Nederland zijn misschien wat ver. Ik ben niet op zoek naar een prinsessen jurk. Eerder een jurk van kant met iets van een mouwtje aan, Bohemian style. Omdat ik nu nog zwanger ben en veel bijkom is het moeilijk nu al te zeggen wat voor maat ik ga hebben. Ik hoop tegen de trouw terug op mijn normaal gewicht, liefst een paar kilo eronder, te zitten. Ik wil ook echt geen 1000 euro geven aan een jurk die ik maar 1 keer aan ga doen. Dat vind ik zo zonde van het geld. Ik heb wel nog wat tijd met mijn zoektocht. We trouwen volgende jaar in augustus.
Begin dit jaar hier geweest, voor galajurken en cocktailjurken kan je er prima terecht. Trouwjurk vond ik een drama hier, je kan echt zien dat de kwaliteit erg goedkoop is hiervan. Maar goed het is natuurlijk wat je zelf voor ogen hebt
In augustus en september is het uitverkoop bij bruidswinkels en kun je ook goedkope jurken vunden voor 400-600 euro. Alleen dan wel van stevigere kwaliteit. Misschien ook nog een optie?