Ik heb wat hulp nodig van dames die er kijk op hebben . Ik heb een jurk nodig voor op een bruiloft (avondgast) Ik draag nooit jurken maar ik vind het wel mooi staan . Het moet een beetje "conservatief" zijn, dus geen decolletés, spaghettibandjes(vind ik sowieso niet mooi bij grote maat) en jurk het liefst enkellang . Iemand eigen ervaring voorbeeld foto's ? Ik zal zo wat ideetjes uploaden. Het gaat trouwens om Maat 46/48.
Oh ja hoor. Zeker bestaan die in die maat. Jurken en rokken | Damesmode | MS MODE Jurken & rokken Dames mooie kleding van goede kwaliteit - Nu in de C&A Online Shop! Grote maten jurken - Damesmode - wehkamp.nl https://www.missetam.nl/plus/page/910/?FH=fh_view%3Dlister%26fh_refview%3Dlister%26fh_refpath%3Dfacet_23%26preview_seo%3Dfalse%26fh_reffacet%3Ddnz_l2%26fh_location%3D%2F%2Fers%2Fnl_NL%2Fdnz_shop%3E%7Bmissetam%7D%2Fdnz_ampg%3E%7Bplus%7D%2Fdnz_l2%3E%7Bdnz_l2_missetam_1891%7D
Dat is prachtig! Voor je gaat passen: verwacht bij voorbaat niet van een jurk dat hij jouw figuur anders maakt. Je moet het doen met wat je hebt. Wat wel kan is de nadruk leggen op wat jij mooi vindt aan je lichaam door de vorm goed te kiezen. Als je hier vertelt wat er mooi is aan jou krijg je vast goed advies. (Deze tip helpt mijn moeder altijd - die heeft vaak te hoge verwachtingen van kleding.)
Vind zoiets wel een beetje overdressed voor als je alleen avondgast bent Vind persoonlijk de jurken van Paprika inderdaad meer geschikt.
Ik vind paprika echt niets. Ik heb ook grote maat en ontdekt dat Zalando ook gate maten heeft. Hele mooie avond of coctailjurken! Had er paar weken geleden ook 1 nodig voor bruiloft en ben daar goed geslaagd!
Ik vind paprika echt niets. Ik heb ook grote maat en ontdekt dat Zalando ook grote maten heeft. Hele mooie avond of coctailjurken! Had er paar weken geleden ook 1 nodig voor bruiloft en ben daar goed geslaagd!
https://m.zalando.nl/dorothy-perkins-curve-talia-korte-jurk-multi-bright-dp621c022-t11.html?qf=1 Ik had deze. Was er meteen verliefd op en stond heel goed! Taille accent en buik verhullen. Edit al uitverkocht zie ik.