Oh ik moet het even van me afschrijven, wij krijgen een zoon!!!!!! Gister de 20 weken echo gehad, en als was goed, en het is gewoon een jongetje, hahah. Ik ben echt van een meisje uitgegaan, en dat had ik echt heerlijk gevonden, maar dit vind ik wel heel speciaal! Whoeeeeeaaaaaaaa, alles hier is roze, hahaha, alles moet dus omgegooid worden, hahaha. Op een blauwe wolk aan het drijven
Gefeliciteeerdd ! wij krijgen ook een boyy aaha , mijn gevoel was ook sterk een meisje . lekker genieten !
zoals mama k al zegt.... ik heb al een dochter,dus daarom is alles roze Maar geeft niet hoor!Ik ben absoluut het meest blij met zijn gezondheid,maar vind het speciaal om een jongen te mogen krijgen. Dank jullie wel voor de leuke reacties'
van harte!!! we krijgen een 2e jongetje... en daar ben ik ook ontzettend happy mee. als dat net zon knuffelkont wordt als ons peutertje word mams hier op handen gedragen hahahah!!
Leuk een jongetje erbij.........Hahaha, wij hebben 2 meiden en ik heb zelf heel sterk het gevoel dat de volgende een jongetje is ;>)) Hier bij ons thuis is ook alles roze, hihihi...16 oktober dan weten wij wat het word!