Show je primark aankopen

Discussion in 'De lounge' started by troetjuh, Sep 4, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Op een regenachtige campingdag zijn we de Primark in Arnhem in gedoken en hebben ons prima vermaakt :D

2. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    2,654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Ooh leuk :) word dus al meer seizoen :)

3. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,743
    3
    38
    Ik ga morgen naar de Primark in Gent, zou een ruime winkel moeten zijn, hopelijk inslaan voor mn dochter:).

4. Ansji

Ansji Niet meer actief

Laat er in Tilburg over een jaar nou net een Primark èn een extra grote Zara openen... Tilburg is voor mij op fiets afstand, uhoh...:p

Verder koop ik regelmatig kleding voor mijn dochters bij de Primark, voor mijzelf ook wel eens wat, maar kan er niet altijd slagen. Ik ga dan meestel naar de Primark in Eindhoven, die is fijn groot, of op Zuidplein (dicht bij mijn werk).

5. Goed geslaagd!

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik heb nu al zin om heen te gaan. Ik ga zaterdag naar Groningen. Ben nog nooit in deze vestiging geweest. Alleen in Almere en Den Haag.
    Is Groningen veel kleiner?

7. Hebben ze ook al leuke foute kersttruien?

8. crystals

crystals Actief lid

Oct 20, 2015
    404
    95
    28

Daar ben ik ook wel benieuwd naar :)

9. Voor meisjes wel! Twee sneeuwpoppen die elkaar knuffelen, mét muziekje in de trui :D Ik heb overwogen om 'm te kopen, maar vond €13 voor een grapje toch best prijzig..

Voor jongens en mannen heb ik niets gezien. Op de damesafdeling niet gekeken..

10. Berte

Berte VIP lid

Feb 24, 2011
    7,026
    3,840
    113
    Female
    Thuis
    Klinkt leuk, maar ik zou toch echt even goed opletten met zo'n trui en controleren dat dat platte batterijtje niet te verwijderen is.

Voor mij is het alweer een tijd geleden, maar ik heb er destijds voor mijn zoons een paar broeken gehaald die zeer betaalbaar waren en prima bleven in de was.

Wat ik voor mezelf gehaald had was ik achteraf niet echt tevreden over.

Een vriendin van mij komt regelmatig in Engeland in de Primark en het klopt dat ze daar veel meer hebben.

11. Darinka1

Darinka1 Bekend lid

Nov 21, 2010
    504
    10
    18
    thuis
    Hebben ze Primark België of Nederland Harry Potter spullen?

12. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik woon op nog geen tien minuten fietsen van een Primark, dus kan er makkelijk regelmatig even binnen lopen om te kijken. Ik moet echter zeggen dat ik er niet vaak slaag. Vooral niet voor mijzelf. Slechts één keer heb ik er voor mijzelf een vest vandaan (waar ik achteraf toch niet zo tevreden over ben) en één keer een T-shirt. Het is vaak gewoon nèt mijn stijl niet. (Of niet mijn maat, want ik ben vrij lang.)

Voor mijn dochter heb ik iets vaker geluk. Ik heb er toevallig van de week voor het eerst in tijden weer eens iets gekocht, namelijk dit jurkje (mt 128).

Attached Files:

13. Eki

Eki Fanatiek lid

Jan 20, 2012
    2,127
    1
    36
    Ik vind het een geweldige winkel. Pasmaat is voor onze kinderen heel goed (broeken enzo vaak wat smal, precies wat ik voor ze moet hebben) en gaat prima mee, is echt niet snel versleten.

Vroeger woonde ik in de buurt van het alexandrium, maar die winkel vind ik echt vreselijk. Dordrecht is prima, maar ook zuidplein is een echte aanrader: groot, overzichtelijk en netjes.

14. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    2,654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Iemand nog leuke aankopen gedaan?

15. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

Nov 18, 2011
    2,497
    2
    38
    Is de moeite niet. Slechte kwaliteit en pasvorm. Veel kunststof. Weinig draaggenot en de duurzaamheid van een daglens.

16. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    2,654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje

?...

17. Lottel

Lottel Fanatiek lid

Jan 3, 2010
    1,188
    116
    63
    brabant
    Heeft iemand al winterjassen voor meisjes gezien bij de primark?

18. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Smaken verschillen gelukkig. Kwaliteit is helemaal niet slecht en ze hebben er veel verschillende soorten stoffen.

OT: Hier van de week heel veel shirts met leuke prints met lange mouwen, een paar dikke truien en een vest voor beide kids gekocht. Was totaal 90 euro kwijt en de kids kunnen qua shirts de winter wel weer door :D

Ik ben er fan van :D

19. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    De winterjassen collectie hing er al voor zowel jongens als meiden. Dit was in Rotterdam trouwens

20. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

Jul 1, 2009
    2,310
    0
    0
    Voor m'n dochter kan ik altijd goed slagen,
    leuke longsleeves en smalle broekjes.
    Zal als ze wakker is even een foto maken...

Voor zoonlief heb ik er nog nooit iets gekocht. Vind de shirts meer breed dan lang....

Share This Page