Zeggen of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebloem92, 23 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Mijn man en ik gingen net bij de Jumbo verjaardag boodschappen doen, zou leuk zijn om die boodschappen gratis te krijgen zei ik nog aangezien dat soort dingen al gauw richting de 200/300 euro gaan.
    Helaas geen gratis boodschappen, nadat ze alles had aangeslagen meldde ik dat ik nog 2 kratten bier had en van die dagje uit zegels, ze is toen schijnbaar vergeten de bier aan te slaan zag ik toen ik buiten de bon na liep.
    Wat zouden jullie doen? Terug lopen en melden dat ze de bier is vergeten of het gewoon zo laten?

2. Jekil

Jekil Actief lid

29 sep 2012
    392
    1
    16
    Leerkracht VSO
    Rotterdam
    Ja terug gaan. Karma

3. LindaS80

LindaS80 Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    Ik was terug gelopen om te melden dat ze vergeten is om het bier aan te slaan en het alsnog betalen.

4. Hester

Hester Niet meer actief

Ik zou terug gaan..

5. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Waarom gewoon zo laten? Dat is toch diefstal....?:(

Met andere woorden, gewoon teruggaan en zeggen dus.

6. Boekenwormpje

Boekenwormpje Bekend lid

1 feb 2014
    903
    0
    0
    NULL
    NULL
    JA. Als ik teveel terug krijg, te weinig betaald heb, een artikel niet is afgerekend etc, ga ik altijd terug.

7. Jekil

Jekil Actief lid

29 sep 2012
    392
    1
    16
    Leerkracht VSO
    Rotterdam
    Zo fijn om te lezen dat gelukkig heel veel mensen eerlijk blijven. 😄

8. Misschien zorgde karma er juist wel voor dat de cassiere met te weinig in haar kassa zat, aan het eind van de dag, omdat ze zich eerder had misdragen. Of karma vond dat TS dat bier zo verdiende. Je weet maar nooit.

9. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Ik ben ook wel eens een kratje vergeten of nou ja de cassiere , misschien ben ik dan vast de enige maar ik ga niet terug, heb het aangegeven en als ze het dan nog vergeet kan ik er weinig aan doen, heeft niks met karma te maken moet ze maar opletten.

maar goed zo te zien ben ik de enige aan de reacties te zien...

10. Jekil

Jekil Actief lid

29 sep 2012
    392
    1
    16
    Leerkracht VSO
    Rotterdam
    :D naja dan duurt eerlijk t langst. Wie goed doet, goed ontmoet. Uhm wat je niet wil dat u geschiedt... :D

11. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    ik zeg het ook altijd eerlijk als ik iets van een kratje bier of luiers onderin heb staan. maar als ze het dan alsnog vergeten is het jammer de bammer hoor. moeten ze maar opletten.

moedwillig iets verzwijgen zal ik never doen maar op de manier hoe het bij jou vandaag is gegaan hebben ze pech.

in karma shit geloof ik toch niet

12. Noraly

Noraly Actief lid

6 jun 2012
    253
    0
    0
    NULL
    NULL

Moet ze maar opletten? Iedereen maakt wel eens een foutje toch? En moet je het daarom maar gratis houden? Ik vind dat echt diefstal. En het zou me trouwens ook zeker niet smaken als ik iets zonder te betalen mee had genomen!

13. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Dit!

Hebben wij ook wel eens gehad toen wij spullen kochten bij ikea. Waren ze het kleinste duurste ding van het bed vergeten aan te slaan na een x gemeld te hebben. Hier kwamen we pas thuis achter tja sorry maar ik ga niet weer terug. Ikea zit namelijk niet om de hoek.

14. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ja, ik zou zeker teruggaan. Zo hoort het gewoon in mijn ogen.

15. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nee, ik ga dan niet terug

16. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.556
    666
    113
    Als ze iets niet heeft aangeslagen, dan zit er geen tekort in haar kassa.

Ik was wel teruggegaan.

17. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Iets doelbewust jatten zou ik nooit kunnen. Maar als je het netjes doorgeeft aan de cassiere en zij vergeet het aan te slaan is het niet jou fout. En vooral als je er achter komt als je al buiten staat! Nee hoor, ik zou ook niet terug gaan.
    Hoevaak reclame's en kortingen etc. niet fout gaan. En daar kom je ook vaak thuis pas Achter. Dan ga ik ook niet terug.

18. FairyHunter

FairyHunter Niet meer actief

Ik zou niet terug gaan.

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Het ligt eraan hoe ver ik ben. Sta ik net buiten de winkel, draai ik me nog wel even om. Ben ik al thuis, helaas.

Wanneer ik te veel heb betaald net zo, overigens.

20. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Je hebt het gezegd en dat ze het niet aanslaat is haar probleem. Daag echt niet dat ik terug ga en het zou me heerlijk smaken

Al de jaren dat ik achter de kassa heb gezeten, heb ik vast ook wel eens wat vergeten. Nog nooit iemand terug gezien hoor.

Deel Deze Pagina