Ik vul enquêtes in bij globaltestmarket en heb drie weken terug codes laten uitbetalen voor bol.com Alleen werken deze codes helemaal niet. Dit was voor 20 euro ( zijn heel wat enquêtes). Ik probeer steeds contact te krijgen maar dat lukt niet. Krijg geen reactie op het contactformulier en bellen gaat ook niet. Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben. Baal er flink van en twijfel of ik door moet gaan.
Ik heb er een tijdje terug aan zitten denken, maar er waren heel veel mensen met klachten hierover dus ik ben er niet aan begonnen. Zonde zeg, voor die 20 euro heb je waarschijnlijk veel moeten invullen!
Geen ervaring met de bonnen.. Ik heb wel gewoon via bankoverschrijving uit laten betalen en dat is gewoon prima verlopen.. Ruim 250 euro Maar was ook wel van 3 jaar invullen ofzo..
Ik denk dat ik er mee ga stoppen. Ik heb 1,75 verdiend in een half jaar en vaak is de enquete of verlopen of wegens succes beëindigd of ligt het niet "in mijn gebied" :x
ik wil graag contact met globaltestmarket maar heb geen idee hoe. vind het heel stom dat mijn 20 euro weg is. heb bol.com al gebeld maar die kunnen er natuurlijk ook niks aan doen. de codes zijn gewoon ongeldig.
Uitbetaling is altijd goed verlopen. Ik heb nu alleen testmateriaal niet ontvangen. Geen flauw idee hoe dat gaat. Krijg ook geen contact met hen. Succes, misschien op Facebook?