Vertel ik wil dit ook doen! Wat moet ik allemaal kopen? Welke verf etc, welke winkel? Ik wil het gaan doen doormiddel van tekeningen uitprinten, op de buitenkant van het raam plakken en dan overtrekken.
Kwasten en plakaatverf(hema, action, speelgoedwinkel) , that't it. Ik had vorige jaar met sint een sint woezel en pip maar daar kan ik geen foto van vinden, Met kerst had ik onderstaand
Dus gewoon plakaatverf? En nog bepaalde soorten kwasten of kan ik gewoon vb die goedkope van de action nemen? En een eventuele stift?
en evt white board marker.. net wat je makkelijkst vind. Ik heb gewoon de grote knijpflessen plakaatverf van action , penselen van action en whiteboard marker uit de keuken. beetje papier en printen maar, plakband aan elkaar en beetje plakband op raam .. klaar. De tekening kleuren de kids overigens daarna in , dan leg ik hem op de vloer , vorig jaar moest tafel zelf stukkie opzij en kunnen ze heeeel groot inkleuren.
Hier verf van de hema, zo een kwastenset met alle maten van de action. Marker gebruik ik nier, zie niet zo in wat daar het gemak van zou zijn want dan ga je er alsnog met zwart overheen denk ik voor de lijnen. Schoonmaken is heel makkelijk, spons erover, 2x goed zemen en weg
Leuk al jullie spamms. Ik bedenk me net dat ik nog geen foto van de cadeautjes heb geplaatst zal het morgen even doen nu is het te donker haha. Wel onwijs gave ideeën zie ik voorbij komen
ik gebruik de white board marker om het makkelijker en sneller over te trekken en ik vind het dan makkelijker aan te passen, als ik toch iets erbij wil of juist open wil laten zodat het beter oogt, dan de lijntjes te verven. dus persoonlijke voorkeur.
.. ..bij spreiden.... bij.. pagina's. daar kan je bepalen hoe groot word. Dus gewoon bedenken hoe groot je het ongeveer wil en dan hoeveel a 4 tjes dat zijn. 1 a 4 is 29,7 X 21 cm . Dus 4 bij 4 is ongeveer 120 cm X 84 cm en dan is het plaatje altijd iets kleiner omdat die in het midden van het aantal vellen geprint word.